Alexander Wurz prozradil, kde by chtěl v budoucnu uplatnit svoje zkušenosti a jezdecké schopnosti. Sportovní vozy jsou podle něj tou správnou příležitostí a hledá konkurenceschopný speciál pro obhajobu starého triumfu z roku 1996.
„Vždy jsem říkal, že po skončení mé kariéry v F1 bych se chtěl vrátit do Le Mans," prozradil pro autosport.com 33letý Rakušan, který v letošní sezoně startoval za Williams.
Wurz však nehodlá závodit ve slavném vytrvalostním závodě za každou cenu, pokud nebude mít konkurenceschopný vůz, spokojí se s rolí diváka, tak jako tomu bylo dosud, když měl povinnosti v F1.
Jednou z největších výhod jezdce je skutečnost, že je výborným testovacím pilotem, má dlouholeté zkušenosti s vývojem a přípravou vozu, ale je i osobností, která dokáže lidi stmelit a udržovat v pracovním kolektivu skvělou atmosféru.
Sám by se zřejmě nejraději viděl v jedné ze dvou rolí, a to buď ve favorizované posádce letošních Top týmů nebo jako vůdčí osobnost v nějakém novém projektu. Podle něj totiž zájem o Le Mans nemají jen Peugeot a Audi.
„Dívám se na sportovní vozy v horizontu tří až čtyř let, myslím si, že jsou zde ještě dvě automobilky, které se o možnost startu zajímají a já sleduji, co to může znamenat pro mne."
Ferrari zřejmě naivně očekávalo, že se Lewis Hamilton v Maranellu rychle a bez problémů aklimatizuje. Přechod do italského týmu se však ukazuje jako náročnější, a to i pro zkušeného mistra světa.
Kvůli místním předpisům nebude tým Stake F1 závodit pod svým obvyklým názvem během Velké ceny Nizozemska na okruhu Zandvoort. Tým tak dočasně upraví své označení, aby vyhověl regulacím platným v zemi pořadatele.
Film Brada Pitta z prostředí F1 by se měl podle zpráv objevit na digitálních platformách ještě tento měsíc. Fanoušci tak dostanou příležitost sledovat očekávaný titul online.
Čtyřnásobný mistr světa Alain Prost během Festivalu rychlosti v Goodwoodu otevřeně chválil Oscara Piastriho.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.