Alexander Wurz prozradil, kde by chtěl v budoucnu uplatnit svoje zkušenosti a jezdecké schopnosti. Sportovní vozy jsou podle něj tou správnou příležitostí a hledá konkurenceschopný speciál pro obhajobu starého triumfu z roku 1996.
„Vždy jsem říkal, že po skončení mé kariéry v F1 bych se chtěl vrátit do Le Mans," prozradil pro autosport.com 33letý Rakušan, který v letošní sezoně startoval za Williams.
Wurz však nehodlá závodit ve slavném vytrvalostním závodě za každou cenu, pokud nebude mít konkurenceschopný vůz, spokojí se s rolí diváka, tak jako tomu bylo dosud, když měl povinnosti v F1.
Jednou z největších výhod jezdce je skutečnost, že je výborným testovacím pilotem, má dlouholeté zkušenosti s vývojem a přípravou vozu, ale je i osobností, která dokáže lidi stmelit a udržovat v pracovním kolektivu skvělou atmosféru.
Sám by se zřejmě nejraději viděl v jedné ze dvou rolí, a to buď ve favorizované posádce letošních Top týmů nebo jako vůdčí osobnost v nějakém novém projektu. Podle něj totiž zájem o Le Mans nemají jen Peugeot a Audi.
„Dívám se na sportovní vozy v horizontu tří až čtyř let, myslím si, že jsou zde ještě dvě automobilky, které se o možnost startu zajímají a já sleduji, co to může znamenat pro mne."
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.