Se skončenou sezonou 2007 a okurkovým obdobím se pozornost médií i fanoušků obrací k připravovaným novinkám pro sezonu příští, ať už jsou to zajímavé přestupy, nové destinace závodů Grand Prix či nové vozy.
Po informacích o příštím McLarenu se objevily zprávy i o připravované Toyotě pro rok 2008. Japonský tovární tým bude zřejmě pokračovat v zažitém systému značení a monopost bude prezentován jako TF108.
Na konkrétní technické informace nebo snímky je příliš brzy, musíme se tedy prozatím spokojit s obecnými v podání Pascala Vasselona, Francouze odpovědného za podvozek monopostu.
„Náš vůz pro sezonu 2008 bude sice proti současnému hodně jiný, ale revoluce to v žádném případě nebude. V současné době se nic takového v F1 neděje. Vůz bude vycházet ze základu a získaných zkušeností, půjde tedy o evoluci.“
Termín dokončení základních příprav TF108 pro první testy zveřejněn zatím nebyl, víme však, že konstrukční oddělení Toyoty na TF108 pracuje už celých deset měsíců.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.