Prezident Mezinárodní automobilové federace Max Mosley se vyjádřil ke své budoucnosti v čele FIA diplomaticky. Rozhodovat o možné další kandidatuře bude až za rok.
Mosley je v čele FIA od roku 1993 a dost možná je ve srovnání se svými předchůdci nejaktivnějším. Jeho proklamovanou snahou je snížení potřebných rozpočtů na provoz stáje Formule 1, průběžné zvyšování bezpečnosti monopostů a zvýšení atraktivnosti samotných závodů pro diváky na tribunách i u televizních obrazovek.
Po vlně kritiky se rozhodl v roce 2004 rezignovat na svoji funkci, ale brzy byl zpět a ještě silnější, neboť mu FIA vyslovila plnou podporu a požádala ho o návrat do čela.
„Když jsem do funkce nastoupil, někteří jezdci mohli být mým synem, nyní jsou tu piloti, kteří mohou být mým vnukem, a to už začíná být na pováženou.“
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.