Špionážní aféra mezi McLarenem a Ferrari již sice nemá takovou pozornost sdělovacích prostředků jako po jejím vypuknutí, definitivně však ještě neskončila. Testovací pilot McLarenu musel proto cestovat do Itálie.
McLaren vlastnil tajné materiály Ferrari a Mezinárodní automobilová federace britskou stáj potrestala rekordní pokutou spolu s odebráním všech bodů z letošního Poháru konstruktérů.
Aféra je však ještě řešena po další linii, a to u civilního soudu v Itálii, ke kterému se obrátila samotná stáj Ferrari. Případ dostal na starost Giuseppe Tibis, jenž postupně předvolává k výslechu jednotlivé postavy obou zúčastněných stran.
Počátkem října byl u výslechu dvojnásobný šampion F1 Fernando Alonso, včera usedl do stejné židle testman McLarenu a Alonsův krajan Pedro de la Rosa. Tibis pracuje mimo jiné s důkazním materiálem, kterým jsou e-maily obou jezdců, ve kterých o materiálech Ferrari diskutují.
Po skončení výslechu na otázky čekajících novinářů de la Rosa neodpovídal.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.