Německo švýcarský tovární tým automobilky BMW oznámil jmenování svého dlouholetého zaměstnance Christopha Zimmermana do čela oddělení zodpovědného za design monopostu. Jeho nadřízeným bude přímo technický ředitel Willy Rampf.
39letý Švýcar působí v Hinwilu od roku 1989. V roce 1999 a 2000 se sice angažoval v projektu Swift Engineering, ale na konci roku se vrátil natrvalo zpět k tehdejšímu Sauberu.
„Stáj BMW Sauber udělala za poslední dva roky velký postup vpřed a nadále chceme v této cestě pokračovat,“ stojí v tiskovém prohlášení u jména šéfdesignéra.
„Důležité pozice se snažíme obsazovat lidmi z vlastního týmu, je to důležitý signál pro naše zaměstnance. Práci, schopnosti, odhodlání a píli Christopha známe a do jeho osoby vkládáme naši důvěru,“ uvedl šéf týmu Theissen.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.