Na tradiční poslední letošní tiskové konferenci Ferrari prohlásil nový šampion Formule 1, že v příštím roce to s ním budou mít soupeři ještě těžší. Nebude si muset totiž zvykat na nový vůz i gumy a na jízdu bez kontroly trakce se přímo těší.
Raikkonenův přestup od McLarenu k Ferrari se zdál být dokonalým, když vyhrál úplně první závod v novém týmu a novém autě, ale sám Fin přiznává, že k ideálu bylo velmi daleko a další závody to jen potvrdily.
„Příští rok by měl být snadnější. Nejen pro mne, ale pro celý tým. Letos jsme měli trochu potíže s nastavením auta podle mé představy, uvidíme, jak na tom budeme s novým vozem. Je těžké o tom mluvit nyní, ale máme velká očekávání. Uvidíme co přinese příští rok, ale my se cítíme skvěle."
Co se týče zákazu kontroly trakce, na to se finský jezdec přímo těší, neboť má rád výzvy, je znám svým citem pro vůz v mezních situacích a myslí také na diváky. „Bez kontroly trakce se bude více předjíždět."
Hamilton, Alonso, Massa, Kovalainen, Heidfeld či Kubica budou mít v příští sezoně situaci o to horší, že Raikkonenovi se život s titulem šampion F1 dle jeho slov velmi zalíbil...
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.