Úřadující šampion seriálu GP2 Timo Glock byl jedním z jezdců, jehož jméno bylo zmiňováno v souvislosti s nahrazením odcházejícího Ralfa Schumachera. Toyota ani Glock snad již dokončenou dohodu zatím nekomentovali, ale německý Bild má údajně zaručené informace.
Timo Glock měl jednat dokonce se třemi stájemi o pozici závodního jezdce v příští sezoně, a proto neměl zájem o nabídku stávajícího partnera v F1, stáje BMW Sauber. Mario Theissen má v tuto chvíli dobrých pilotů nadbytek a pouze o pozici testmana Glock nestál.
Toyota sice lákala do svých služeb dvojnásobného šampiona Alonsa a údajně s nabídkou 150 milionů USD za tříletou smlouvu, nicméně jednání nesměřovala ke zdárnému konci. Bild čerpá údajně ze spolehlivého zdroje uvnitř sídla stáje v Kolíně nad Rýnem.
Dohoda Toyoty s Glockem je údajně před podpisem, stvrzena a prezentována by měla být příští týden v Brazílii, přičemž jezdec by měl vydělávat 2 miliony USD ročně.
Pokud se informace potvrdí, může se konstrukční oddělení těšit, neboť se bude jednat o velkou finanční úsporu výdajů proti Schumacherovým 20 milionům ročně nebo plánovaným 50 milionům pro Alonsa...
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.