Francouzský Renault to myslí se ziskem dvojnásobného šampiona Alonsa zpět do svých služeb už v roce 2008 smrtelně vážně. Podle časopisu Autopista došlo k osobnímu setkání přímo v boxech.
30minutového jednání se měl zúčastnit Alonso se svým manažerem Abadem, za Renault se zúčastnil šéf týmu Briatore a šéfinženýr Symonds. Hovořilo se údajně o dvou až tříleté smlouvě.
Šéf koncernu Ghosn zřejmě nehodlá riskovat po velké investici Alonsův rychlý přechod třeba k Ferrari nebo jinému týmu F1.
Vedení Renaultu údajně ukázalo Alonsovi nejen plány stáje na příští roky, ale dokonce i detaily nového monopostu R28.
V případě vykoupení ze smlouvy a přestupu k Renaultu lze očekávat, že týmovým kolegou Španěla bude Kovalainen nebo Piquet.
Jako případný nástupce Alonsa v McLarenu je uvažován Rosberg nebo Kovalainen. Pokud by Renault či Williams neprojevili zájem o Fisichellu, znamenalo by to s největší pravděpodobností závodní sedačku pro Piqueta, ať už v Grove nebo Enstone.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.