Dnešní volné tréninky se stáji BMW Sauber příliš nevydařily, především Nick Heidfeld měl důvod ke stížnostem. Ani v jednom ze dvou měřených testů se totiž nedostalo jeho jméno do první desítky díky technickým problémům.
„Přirozeně jsem zklamaný, neboť jsem toho dnes nebyl schopen moc najezdit. V obou trénincích jsem měl problém s hydraulikou a museli jsme měnit převodovku. Mechanici udělali skvělou práci, ale jak se měnily i podmínky na dráze, jakákoliv srovnání jsou nemožná," uvedl Nick Heidfeld.
Jeho týmový kolega Robert Kubica byl trochu spokojenější, ale ani jemu se technické potíže úplně nevyhnuly. Podobně jako v Japonsku začíná švýcarsko německý tým s velkou časovou ztrátou, můžeme však předpokládat, že v kvalifikaci budou modro bílé vozy opět konkurenceschopné.
„Ve druhé části už byla moje rychlost slušná," dodal trochu optimismu Robert Kubica.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.