Šéf týmu Toro Rosso Franz Tost uvedl v rozhovoru pro autosport.com, že není dosud jasné, s jakým vozem zahájí v příštím roce závodní sezonu.
„V tuto chvíli se zdá výhodnější začít novou sezonu se stávajícím vozem. Právě vyhodnocujeme situaci pro příští rok, ale ještě nejsme na 100% rozhodnuti, jak to uděláme." Váhání odůvodňuje šéf STR nedostatkem času na řádnou přípravu.
Tost je na své lidi hrdý i přesto, že na žádné skvělé výsledky stáj pohlížet nemůže a hlavními soupeři jsou Spyker a Super Aguri. „Lidé jsou velmi odhodlaní a musím říci, že jsme se hodně zlepšili, ale to nestačí, musíme to prokázat i výsledky."
Úspěšné vystoupení na okruhu Fuji je podle Rakušana výsledkem počasí a za suchých podmínek nelze boj o třetí místo reálně očekávat. Cílem pro Čínu a Brazílii zůstává posunout oba vozy do druhé části sobotní kvalifikace.
Oznámení o možném nasazení letošního vozu v prvních mimoevropských závodech roku 2008 nás překvapilo, neboť letošní sezonou končí platnost dohody o zákazu používání zákaznických šasi. Je zcela jasné, že Toro Rosso bude v budoucnu používat šasi stáje Red Bull Racing, slova Franze Tosta jsou tak poněkud nečekaná, a to i především díky končící smlouvě na odběr zákaznických motorů od Ferrari. Předpokládáme totiž, že v příštím roce bude ve startovním poli šest monopostů poháněných francouzskými motory.
Ferrari zřejmě naivně očekávalo, že se Lewis Hamilton v Maranellu rychle a bez problémů aklimatizuje. Přechod do italského týmu se však ukazuje jako náročnější, a to i pro zkušeného mistra světa.
Kvůli místním předpisům nebude tým Stake F1 závodit pod svým obvyklým názvem během Velké ceny Nizozemska na okruhu Zandvoort. Tým tak dočasně upraví své označení, aby vyhověl regulacím platným v zemi pořadatele.
Film Brada Pitta z prostředí F1 by se měl podle zpráv objevit na digitálních platformách ještě tento měsíc. Fanoušci tak dostanou příležitost sledovat očekávaný titul online.
Čtyřnásobný mistr světa Alain Prost během Festivalu rychlosti v Goodwoodu otevřeně chválil Oscara Piastriho.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.