Šéf týmu Toro Rosso Franz Tost uvedl v rozhovoru pro autosport.com, že není dosud jasné, s jakým vozem zahájí v příštím roce závodní sezonu.
„V tuto chvíli se zdá výhodnější začít novou sezonu se stávajícím vozem. Právě vyhodnocujeme situaci pro příští rok, ale ještě nejsme na 100% rozhodnuti, jak to uděláme." Váhání odůvodňuje šéf STR nedostatkem času na řádnou přípravu.
Tost je na své lidi hrdý i přesto, že na žádné skvělé výsledky stáj pohlížet nemůže a hlavními soupeři jsou Spyker a Super Aguri. „Lidé jsou velmi odhodlaní a musím říci, že jsme se hodně zlepšili, ale to nestačí, musíme to prokázat i výsledky."
Úspěšné vystoupení na okruhu Fuji je podle Rakušana výsledkem počasí a za suchých podmínek nelze boj o třetí místo reálně očekávat. Cílem pro Čínu a Brazílii zůstává posunout oba vozy do druhé části sobotní kvalifikace.
Oznámení o možném nasazení letošního vozu v prvních mimoevropských závodech roku 2008 nás překvapilo, neboť letošní sezonou končí platnost dohody o zákazu používání zákaznických šasi. Je zcela jasné, že Toro Rosso bude v budoucnu používat šasi stáje Red Bull Racing, slova Franze Tosta jsou tak poněkud nečekaná, a to i především díky končící smlouvě na odběr zákaznických motorů od Ferrari. Předpokládáme totiž, že v příštím roce bude ve startovním poli šest monopostů poháněných francouzskými motory.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.