Britský pilot znovu zopakoval, jak těžkou sezonu v letošním roce spolu s Hondou absolvuje a označil ji dokonce za nejhorší své kariéry závodního pilota. Drobné úspěchy z kvalifikace nemohou nahradit boj o vítězství.
Hlavním viníkem stávající nepříznivé situace u Hondy je podle Jensona Buttona špatná aerodynamika monopostu RA107. „Podle mého názoru je to především vinou aerodynamického řešení vozu. Od začátku jsme šli špatným směrem.“
Vítěz jediného závodu F1 vysvětlil, že jejich letošní vůz má slušný přítlak, ale pouze při rychlé jízdě. Při brzdění a v pomalých zatáčkách je nestabilní. Konstruktéři se s tímto problémem potýkali celou sezonu, ale i poslední aktualizace prokázala špatnou koncepci natolik závažnou, že zlepšení je možné očekávat až v roce 2008.
V Monaku, Itálii a Japonsku se kvalifikoval prvních deset, bohužel na kontě v hodnocení jezdců má pouze dva body. „Kvalifikovat se do Top10 pro mne nic neznamená, jestli nejsem schopen bojovat o pole position a vítězství."
Přes těžkou sezonu a ztrátu podpory britských fanoušků, které mu sebral Hamilton, nelituje Button žádného předchozího rozhodnutí. „Nelituji ničeho, těžké je to letos jak pro mne, tak pro tým a nejsme blázni, stejnou chybu znovu neuděláme. Musíme se odrazit ode dna a být příště silnější. Nikdy nemáte jen dobré roky, jsem ve skvělém týmu se skvělými lidmi, jen to musíme dát pořádně dohromady."
Od posledních dvou závodů jezdec Hondy změnu nečeká, letošní sezona je definitivně odepsaná a vše se už u letos nejslabšího továrního týmu soustředí na přípravu nového vozu RA108 na příští sezonu.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.