Ferrari údajně přehodnotilo svoji letošní politiku a vrací se s blížícím se závěrem sezony zpět k pozici stájové jedničky a dvojky. Tým pojede už od GP Japonska na Kimiho Raikkonena, který je třináct bodů za vedoucím Hamiltonem a před svým kolegou Massou má k dobru sedm bodů.
Tato informace nebyla a ani nemůže být z Ferrari potvrzena díky zákazu týmové režie, ale předpokládá se, že tato změna je součástí mobilizace zbraní italského týmu do posledních tří bitev s McLarenem a jeho jezdci.
Tuto informaci přinesl sportovní novinář Sport Bild Ralf Bach a tvrdí, že včetně závodu na okruhu Fuji bude novou jedničkou po Michaelovi Schumacherovi finský pilot Kimi Raikkonen. McLaren i nadále proklamuje, že jeho jezdci budou mít stále stejné podmínky.
„Jen jeden jezdec může dostat nejlepší strategii pro závod," uvedl pro Sport Bild pilot Red Bull David Coulthard. „A je jasné, že ji dostane ten, kdo má největší šanci na zisk titulu."
Felipe Massa v podstatě rozdělení úkolů připustil, když začátkem týdne konstatoval, že udělá vše pro úspěch Ferrari, neboť v Maranellu se jede na tým a kolektiv.
Jsme však přesvědčeni o tom, že zpráva ve Sport Bild o ustanovení týmové jedničky je už poněkud vyprchaná. Již závodní víkend v Belgii totiž nasvědčoval tomu, že rudý tým jede na Kimiho Raikkonena...
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.