Pilot japonské stáje Toyota v rozhovoru pro autosport.com přiznal, že je pro něj situace před pro zaměstnavatele domácím závodem obtížná. Trulli vysvětlil, že získat body je možné jen po ideálním závodě.
„Ve druhé polovině sezony je naše konkurenceschopnost slušná, ale nedokázali jsme ji proměnit v dobré výsledky. Je jasné, že bych to chtěl ve Fuji, domácím závodě Toyoty, změnit. Už jsme ukázali, že dokážeme získat body, ale boj ve střední části startovního pole je velmi vyrovnaný. Body můžete získat jen tehdy, podaří-li se vám vše dokonale."
Trullimu se vždy líbil okruh v Suzuce, ale i do Fuji, letošního dějiště Grand Prix Japonska, se dle svých slov těší. Na novém okruhu s historickým odkazem si cení především nové výzvy a v případě dobře zvládnuté přípravy by mohla Toyota z domácích podmínek profitovat.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.