Francouzskému týmu včerejší závod v žádném případě nevyšel. Fisichella skončil krátce po startu a Kovalainen prohrál i s Markem Webberem pilotujícím soukromý Red Bull poháněný zákaznickým motorem Renault.
Šéfinženýr Renaultu Alan Permane vysvětlil, proč byl včera jejich monopost pomalejší, než v předchozích závodech, kdy se alespoň Kovalainen pohyboval v blízkosti jezdců mnichovského týmu BMW Sauber.
„Včera to bylo těžké. Při zpětném pohledu si myslím, že jsme udělali chybu. Měli jsme jet na dvě zastávky v boxech jako naši přímí soupeři," vysvětlil Permane a dodal, že taktika jediné zastávky vycházela z poznatků získaných při pátečních trénincích, ale v závodě se pneumatiky chovaly úplně jinak.
Kovalainen byl podle Francouze včera i přes špatnou taktiku výborný, především pak obrana jeho pozice před rychlejším Kubicou.
Fisichella chyboval v páté zatáčce, kdy si při výletu mimo trať poškodil zavěšení kola. Obhájci titulu tak odjeli z Belgie s pouhým jedním bodem.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.