Do týmu Formule 1 japonské automobilky směřuje Steve Clark, který má zkušenosti z různých pozic Formule 1 od konce osmdesátých let minulého století. Clark pracoval nejen v F1, ale úspěšně působil i za oceánem.
Steve Clark vstoupil do F1 spolu s týmem Lotus a pracoval s Frankem Dernierem, jenž nyní posílil druhý japonský tým - Toyotu. Clark následně pracoval v Ligieru jako závodní inženýr Erika Comase a poté Oliviera Panise.
V roce 1996 přestoupil do Arrows, kde pracoval v přípravě, vývoji a znovu jako závodní inženýr, aby po krachu týmu přešel do USA. Za oceánem spolu s týmem Ganassi a Alexem Zanardim získal titul v CART.
Sezonu 1999 ale znovu trávil v F1 u Sauberu s Herbertem, následně opět zamířil do USA, aby se vrátil do Evropy v roce 2002 k McLarenu.
Podle dostupných zpráv bude nová posila Hondy pracovat jako šéfinženýr závodního a testovacího týmu, když dojde k dílčímu rozdělení kompetencí s Jacky Eeckelaertem, jenž se bude více věnovat komunikaci s Hondou v Japonsku.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.