Do týmu Formule 1 japonské automobilky směřuje Steve Clark, který má zkušenosti z různých pozic Formule 1 od konce osmdesátých let minulého století. Clark pracoval nejen v F1, ale úspěšně působil i za oceánem.
Steve Clark vstoupil do F1 spolu s týmem Lotus a pracoval s Frankem Dernierem, jenž nyní posílil druhý japonský tým - Toyotu. Clark následně pracoval v Ligieru jako závodní inženýr Erika Comase a poté Oliviera Panise.
V roce 1996 přestoupil do Arrows, kde pracoval v přípravě, vývoji a znovu jako závodní inženýr, aby po krachu týmu přešel do USA. Za oceánem spolu s týmem Ganassi a Alexem Zanardim získal titul v CART.
Sezonu 1999 ale znovu trávil v F1 u Sauberu s Herbertem, následně opět zamířil do USA, aby se vrátil do Evropy v roce 2002 k McLarenu.
Podle dostupných zpráv bude nová posila Hondy pracovat jako šéfinženýr závodního a testovacího týmu, když dojde k dílčímu rozdělení kompetencí s Jacky Eeckelaertem, jenž se bude více věnovat komunikaci s Hondou v Japonsku.
Ferrari zřejmě naivně očekávalo, že se Lewis Hamilton v Maranellu rychle a bez problémů aklimatizuje. Přechod do italského týmu se však ukazuje jako náročnější, a to i pro zkušeného mistra světa.
Kvůli místním předpisům nebude tým Stake F1 závodit pod svým obvyklým názvem během Velké ceny Nizozemska na okruhu Zandvoort. Tým tak dočasně upraví své označení, aby vyhověl regulacím platným v zemi pořadatele.
Film Brada Pitta z prostředí F1 by se měl podle zpráv objevit na digitálních platformách ještě tento měsíc. Fanoušci tak dostanou příležitost sledovat očekávaný titul online.
Čtyřnásobný mistr světa Alain Prost během Festivalu rychlosti v Goodwoodu otevřeně chválil Oscara Piastriho.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.