Původní tým Jordan opět mění majitele. Rozhodující slovo v něm bude mít brzy indický miliardář Vijay Mallya a každé takové zemětřesení může zajistit závodní sedačku jezdcům, které by v současném holandském Spykeru čekal jen málokdo.
Ať už se bude stáj ze Silverstone jmenovat jakkoliv, nesporně velké šance na návrat do pozice závodního jezdce má pro příští sezonu Mallyův krajan Narain Karthikeyan, jediný Ind vlastnící superlicenci.
31letý Karthikeyan závodil za Jordan v roce 2005 a v současnosti působí jako testman ve Williamsu. S vedením britské stáje jedná o možnosti povýšit do pozice závodního jezdce za podpory finančních injekcí do rozpočtu týmu. „Nechávám si zatím výběr otevřený a hledám lepší možnosti," uvedl ale Ind těsně poté, co se světem rozběhla zpráva o koupi Spykeru dvojicí Mol - Mallya.
Úplně bez šance není ani další Ind, 23letý Karun Chandhok, jenž působí bez větších výsledků v seriálu GP2. „Rád bych zůstal ještě jeden rok v GP2, ale nějaký ten test s vozem F1 by byl pro mne příjemným dárkem a rád bych se ho zúčastnil."
Je otázkou, jak se bude vedení týmu dívat na budoucnost Adriana Sutila, kterého mnozí označují za budoucího soupeře Lewise Hamiltona, ale jedno místo v týmu bude zřejmě stoprocentně volné. A na ně si dost možná bude dělat zálusk Ralf Schumacher, pokud mu Toyota neprodlouží přece jen smlouvu i na příští sezonu.
Mladší z bratrů Schumacherových označil ještě v květnu Vijay Mallyu svým přítelem, strávil nějaký čas na jeho 95 metrové jachtě "Indická královna" a movitý Ind 32letého jezdce v posledních letech u Toyoty sponzoruje.
Je však téměř jisté, že stáj ze Silverstone potřebuje kromě zkušené a rychlé dvojice jezdců především stabilitu...
Technický ředitel Red Bullu Pierre Waché zlehčil význam úprav, které tým plánuje otestovat v závěrečném dni testů v Bahrajnu.
Předsezónní testy v Bahrajnu pokračovaly i dnes, přičemž dopolední mírný déšť zpomalil testování na zhruba hodinu. Nejrychlejším jezdcem dne se stal Carlos Sainz ve voze Williams.
Formule 1 se po zimní pauze opět vrací zpět na závodní dráhu. Dva týdny před úvodním závodem sezóny v Austrálii se odjel první den předsezónních testů v Bahrajnu. Nejrychlejší byl Norris.
Před rokem Lewis Hamilton šokoval motorsportový svět oznámením přestupu do Ferrari. Po nějaké době si fanoušci začínají zvykat na jeho nové působiště a brzy jej uvidí v akci. I když už žije v Itálii, kde si rád dopřeje místní speciality, přiznává, že si musí dávat pozor na svou oblíbenou pizzu, aby se vešel do závodní sedačky.
Mladý Ital Kimi Antonelli zažívá svůj debut na oficiálních předsezónních testech F1. V Bahrajnu sdílí vůz Mercedesu W16 s Georgem Russellem a během tří dnů si poprvé vyzkouší intenzitu přípravy na novou sezónu.
Liam Lawson se stal prvním, kdo z týmu vyzkoušel nový monopost Red Bull RB21 při zahájení předsezónních testů v Bahrajnu. Dopolední část testovacího dne patřila právě jemu, než vůz odpoledne převzal úřadující šampion Max Verstappen.
Před nadcházející sezónou 2025 se naplno rozběhne testování Formule 1. Týmy a jezdci nyní usilovně ladí své vozy a strategie, aby byli připraveni na další vzrušující ročník plný napínavých závodů a nečekaných momentů.
S okamžitou platností se nový tým Cadillac v rámci Formule 1 připojí k TWG Motorsports, nové divizi TWG Global. Tato akvizice zahrnuje i Andretti Global, který se účastní závodů v IndyCar, Formuli E a Indy Nxt, dále Spire v NASCAR Cup, Wayne Taylor Racing v IMSA a Walkinshaw Andretti v australských supersportech.
Tento týden v Bahrajnu poutají veškerou pozornost Lewis Hamilton a Charles Leclerc, kteří se účastní klíčového testování. Ferrari, které si v zimní přestávce zajistilo sedminásobného mistra světa, se stalo hlavním tématem motorsportových diskuzí.
Red Bull odhalil svůj nový monopost RB21, se kterým Max Verstappen bude usilovat o pátý titul mistra světa v řadě. Tým představil svůj vůz těsně před začátkem testů v Bahrajnu, čímž se stal posledním, kdo odkryl vůz pro nadcházející sezónu.
Alpine představil svůj monopost AP25 poprvé na dráze v Sachíru během filmovacího dne. Tyto dny slouží nejen k ověření funkčnosti nových monopostů, ale i k jejich oficiálnímu představení na dráze.
Michael Schumacher ukončil svou kariéru ve Formuli 1 na konci roku 2006 jako jeden z nejúspěšnějších jezdců historie, když dosáhl téměř všech možných triumfů v tomto sportu.