V paddocku Formule 1 se v Turecku hovořilo mimo jiné i o budoucnosti Ralfa Schumachera. Toyota s ním sice jedná o prodloužení smlouvy, ale návrh mu zatím ani nepředložila. V této souvislosti je snad zajímavou informací, že sídlo stáje v Kolíně navštívil Timo Glock.
Glock patří v motorsportu k mladým, ale zkušenějším. Po testech F1 s týmem Jordan a zámořské anabázi v šampionátu Champ Car zakotvil loni u BMW jako testovací pilot. V letošní sezoně bojuje v seriálu GP2 o titul a svoji budoucnost.
Němec je sice stále vázán smlouvou s BMW, ale jistě v ní bude klauzule pro vypovězení v případě možného angažmá u jiné stáje F1 na pozici závodního pilota.
Prezident Toyoty Yamashina nedávno uvedl, že budou raději podporovat mladého jezdce, než zkušeného veterána, což může znamenat nepřímé potvrzení odchodu Ralfa Schumachera. Glock je zkušený natolik, aby vyhovoval rozporuplné politice stáje, která chce na jedné straně mladou krev, na straně druhé ale zkušenosti.
Informace nejsou potvrzené, avšak při hodnocení šancí Glocka na kokpit Toyoty je potřeba vzít v úvahu i skutečnost, že BMW Sauber do jeho jezdeckého vývoje pro F1 příliš prostředků a času neinvestuje. Otázka proč je pravděpodobně zbytečná...
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.