Rychle se rozvíjející indický trh je ve středu zájmu velkých sponzorů a přirozeně i výrobců automobilů. Šampionát F1 se proto tlačí i do této asijské země. Pilot Narain Karthikeyan si však myslí, že plánovaná stavba okruhu a pořádání závodu v roce 2009 je nereálné.
„Hodně o tom pochybuji,“ prohlásil aktuálně testovací pilot Williamsu, který se kromě práce pro Grove věnuje i podpoře svých krajanů směřujících na mezinárodní kolbiště.
„Indie má jen dva závodní okruhy, zatímco mnohem menší Velká Británie jich má patnáct. Zatím nemáme dost peněz a ani obvyklé standardy. Podle mého není reálné vybudovat odpovídající dráhu pro závod v roce 2009.“
Bývalý závodní pilot Jordanu ale předpokládá, že se Grand Prix v Indii skutečně jednoho dne pojede, podle jeho názoru to však bude nejdříve až za pět let.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.