Tato otázka je možná nyní ještě poněkud předčasná, přesto se jí zabývá jeden z favoritů nedělního monackého závodu. Která ze dvou možností může být pro zisk prestižního vítězství vhodnější, leží už nějakou dobu v hlavě Lewisi Hamiltonovi.
Britský hrdina je řazen mezi horké kandidáty na zisk letošního titulu, ostatně vede i průběžné pořadí jezdců. Při posledním závodě ve Španělsku sice v kvalifikaci nezazářil, ale v závodě mu zpočátku těžší auto důsledkem většího množství benzínu v nádržích umožnilo získat poměrně bezpečně další cenné druhé místo.
„Nejsem si vůbec jistý, neboť někdy vám agresivní strategie může přinést výhodu a dostat vás výše. V Barceloně se však ukázalo, že delší první stint pracoval v můj prospěch, je proto těžké volit."
Monako je však specifické i tím, že se na něm nedá prakticky vůbec předjíždět a pole position, či první řada jsou o to důležitějšími. „Po čtvrtku budeme vědět více, ale předpokládám, že nejdůležitější bude první startovní pozici a doufám, že budu mít možnost o ni skutečně bojovat."
Pilot McLarenu si uvědomuje i druhou stránku legendární tratě, díky svodidlům a minimálním únikovým zónám je okruh náročný na soustředění a neumožňuje žádnou chybu.
„V Monaku musíte být pozornější než kdekoliv jinde, přitom jedete celý závod jako by šlo o letmé kolo v kvalifikaci."
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.