Finský pilot Renaultu Heikki Kovalainen zahájil sezonu nevydařeným závodem v Austrálii, za který sklidil kritiku doslova ze všech stran. Po porážce Fisichelly ve Španělsku si však vysloužil od svého týmu pochvalu.
Jeden z předních inženýrů tovární stáje Alan Permane vysvětlil, proč se v úvodu sezony lépe dařilo Fisichellovi.
„Není tajemstvím, že řídit náš monopost je poměrně obtížné a Giancarlo měl proti Heikkimu výhodu daleko bohatších zkušeností. V minulosti jezdil poměrně často s podobně těžko ovladatelnými vozy, proto z něj dokázal dostat více, ale Heikki se velmi rychle učí a zlepšuje.“
Technické oddělení Renaultu pracuje na plné obrátky a Permane slibuje v průběhu sezony větší změny, které by měly výrazně zvýšit konkurenceschopnost letošního nevydařeného vozu.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.