Holandský pilot Christijan Albers přiznává potíže s týmovým kolegou Adrianem Sutilem, který je v týmu Spyker nováčkem, ale dosahuje lepších výkonů.
Albers potvrdil slova technického ředitele Gascoyna, jenž už minulý týden hovořil o tom, že Albersův styl jízdy a proti loňsku tvrdší pneumatiky nejdou dohromady.
„Když se jen učíte nové, je to lepší, než když si máte zvykat na něco jiného, horšího," tvrdí Albers. „Piloti jako Kubica, Alonso a možná i Raikkonen řídí podobně agresivně jako já a myslím si, že mají podobné problémy. Musíte se ale snažit co nejdříve změnit styl jízdy a situaci se přizpůsobit, což také dělám a už ve Španělsku se mi dařilo lépe."
Na tuto situaci upozorňovali někteří jezdci už před sezonou, zvláště Polák Kubica, Alonso a Raikkonen se tím příliš nezabývali, podmínky jsou pro všechny stejné.
Při prvním pohledu na zmíněné jezdce bychom mohli dát Albersovi za pravdu, ale nejzářivější příklad Kubica brzy ztrácí na intenzitě. Jeho potíže v úvodu sezony byly pouze technického rázu a neobvykle velká ztráta na Heidfelda se dá přisuzovat vozu sužovanému neustálými menšími či většími problémy. A Alonso s Raikkonenem? Nikdy si na pneumatiky nestěžovali.
Christijane, nezbývá než se zlepšit co nejdříve, na závodní volant ef-jedničky se stojí dlouhé fronty...
Foto: Spyker F1
Poradce Cadillacu pro Formuli 1, Mario Andretti, vyzval fanoušky, aby brali za pravdu pouze oficiální informace týmu, zatímco stáj chystá oznámení složení jezdeckého dua pro sezonu 2026. Andretti tím reaguje na množící se spekulace a snaží se udržet kontrolu nad komunikací směrem k médiím i fanouškům.
Red Bull plánuje dokončit ročník 2025 s prakticky stejnou specifikací monopostu, jakou představil při Velké ceně Maďarska.
McLaren MCL39 se sice rychle zařadil mezi nejdominantnější vozy sezony 2025, ale zimní testy v Bahrajnu odhalily i jeho slabší stránku. Podle jezdců byl monopost na samotné hranici možností obtížně ovladatelný, což ukazuje, že cesta k současné formě nebyla bez komplikací.
Podle spekulací by Red Bull mohl do dohody o odchodu Christiana Hornera zařadit ustanovení, které by mu znemožnilo vrátit se do Formule 1 v jiné funkci. Pro stáj z Milton Keynes by šlo o preventivní krok, jak zabránit tomu, aby jejich bývalý šéf v budoucnu posílil konkurenci.
Esteban Ocon měl u Alpine těžké období, kdy ho problémy týmu omezovaly. V Haasu naopak našel tým, kde se otevřeně komunikuje a všichni spolupracují, což mu umožňuje jezdit tak, jak umí.
Lewis Hamilton se od svého příchodu do Ferrari v roce 2025 potýká s problémy, které budí velkou pozornost. Podle Juana Pabla Montoyi ale nemusí jít jen o výkon jezdce.
Sebastian Vettel podpořil návrat motorů V10 do Formule 1, které podle něj měly nezaměnitelný zvuk a charakter. „Nešlo jen o výkon, ale i o emoce, které dokázaly probudit v každém fanouškovi,“ řekl čtyřnásobný mistr světa.
Pilot Mercedesu upozorňuje, že dosavadní výsledky Andrey Kimiho Antonelliho ve Formuli 1 nemusí plně odrážet skutečný pokrok, kterého mladý nováček během své premiérové sezony dosáhl.
Cadillac se blíží k sestavení své první posádky pro debut ve F1 příští rok a zaměřuje se na kombinaci jezdeckých veteránů s bohatými zkušenostmi.
Sebastian Vettel zpochybnil chystaná pravidla F1 pro rok 2026. Podle něj nemusí zajistit slíbený pokrok ani udržitelnost a hrozí, že kvůli jejich složitosti získají výhodu jen určité týmy.
Po více než deseti letech od svého konce se tým Caterham opět dostává do centra pozornosti s možností návratu do Formule 1.
Bývalý inženýr Maxe Verstappena, Bradley Scanes, odhalil, že jezdec měl taktiku, jak znepříjemnit Lewisovi Hamiltonovi život. Verstappen podle něj využíval plánovaný „power trip“ k testování nervů soupeře.