Piloti Formule 1 jsou tou nejsilnější reklamou šampionátu. Svědčí o tom nastalá situace v Německu, Španělsku a Velké Británii.
Pořadatelům nepomohou ve zvýšení sledovanosti slevy a akce, potřebují mít jezdce bojujícího o vítězství.
Německo bylo dlouhou dobu považováno za stálou baštu fanoušků F1, ale letošní GP Španělska ukázala, že zapnout televizi nutil Němce Michael Schumacher. Stanice RTL přiznala čtvrtinový pokles sledovanosti proti loňskému závodu. Ve srovnání s rokem 2004 pak usedlo k televizorům jen 62% tehdejšího počtu diváků.
Ve Španělsku je díky Alonsovi po tři roky obrovský hlad po Formuli 1 a letošní nárůst dalších 400 tisíc diváků nebyl nečekaný, hlavní nárůst zájmu však zaznamenává Velká Británie, která má po dlouhé době v boji o titul svého pilota. Lewis Hamilton přiměl Brity k hromadnému útoku na lístky na GP Velké Británie, jak prozradil šéf Silverstone Richard Phillips.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.