V holandském tisku proběhla informace o tom, že by měl bývalý pilot F1 Jos Verstappen znovu usednout do závodního kokpitu holandské stáje Spyker při některém z posledních závodů sezony 2007.
Šéf stáje Michiel Mol údajně tuto informaci označil za možnou a hodnotí ji jako dobrý nápad, ale dodává, že v současné době teprve probíhají jednání a dohodnuto zatím nic není.
Verstappen naposledy závodil s Minardi v roce 2003 a jeho návrat do kokpitu by se v případě dohody sponzorů a týmu mohl uskutečnit v rámci páteční přípravy na zářijovou GP Belgie.
O reálných šancích na usednutí Jose do závodního kokpitu v sezoně 2008 lze však velmi vážně pochybovat, proto se nabízí otázka o smyslu spolupráce? V každém případě si můžeme vsadit na snahu o zviditelnění obou stran a podbízí se i možnost dalšího psychologického nátlaku na Christijana Alberse, který zatím v souboji s debutantem Sutilem pozici jedničky týmu neobhájil.
Mol úvahy o nátlaku na Alberse odmítl, zatímco Verstappen považuje možnou svoji přítomnost v týmu právě za další tlak na tohoto jezdce.
Bez znalosti vozu a fyzické kondice tvrdě udržované i závody nelze předpokládat, že by byl Verstappen skutečnou hrozbou, nicméně pokud bude Albersovi rovnocenným partnerem a Sutil je oba rozhodným způsobem překoná, nebude pravděpodobně Spyker váhat sáhnout místo Holanďana po některém jiném jezdci.
Foto: Minardi F1 Team
Podle neoficiálních zpráv Ferrari připravuje při nadcházející Velké ceně Itálie v Monze speciální poctu k 50. výročí prvního titulu mistra světa Nikiho Laudy.
Lewis Hamilton zažil u Ferrari svůj nejúspěšnější začátek kariéry u nové stáje. Sedminásobný mistr světa zůstává přesto optimistický a věří v dlouhodobou vizi týmu.
Jacques Villeneuve je přesvědčen, že za nedávnou nadvládu Red Bullu stojí především Max Verstappen. Podle něj by si tým měl více uvědomovat, že současné úspěchy nejsou jen zásluhou technické převahy, ale hlavně vynikajících jezdeckých schopností své hvězdy.
Poradce Cadillacu pro Formuli 1, Mario Andretti, vyzval fanoušky, aby brali za pravdu pouze oficiální informace týmu, zatímco stáj chystá oznámení složení jezdeckého dua pro sezonu 2026. Andretti tím reaguje na množící se spekulace a snaží se udržet kontrolu nad komunikací směrem k médiím i fanouškům.
Red Bull plánuje dokončit ročník 2025 s prakticky stejnou specifikací monopostu, jakou představil při Velké ceně Maďarska.
McLaren MCL39 se sice rychle zařadil mezi nejdominantnější vozy sezony 2025, ale zimní testy v Bahrajnu odhalily i jeho slabší stránku. Podle jezdců byl monopost na samotné hranici možností obtížně ovladatelný, což ukazuje, že cesta k současné formě nebyla bez komplikací.
Podle spekulací by Red Bull mohl do dohody o odchodu Christiana Hornera zařadit ustanovení, které by mu znemožnilo vrátit se do Formule 1 v jiné funkci. Pro stáj z Milton Keynes by šlo o preventivní krok, jak zabránit tomu, aby jejich bývalý šéf v budoucnu posílil konkurenci.
Esteban Ocon měl u Alpine těžké období, kdy ho problémy týmu omezovaly. V Haasu naopak našel tým, kde se otevřeně komunikuje a všichni spolupracují, což mu umožňuje jezdit tak, jak umí.
Lewis Hamilton se od svého příchodu do Ferrari v roce 2025 potýká s problémy, které budí velkou pozornost. Podle Juana Pabla Montoyi ale nemusí jít jen o výkon jezdce.
Sebastian Vettel podpořil návrat motorů V10 do Formule 1, které podle něj měly nezaměnitelný zvuk a charakter. „Nešlo jen o výkon, ale i o emoce, které dokázaly probudit v každém fanouškovi,“ řekl čtyřnásobný mistr světa.
Pilot Mercedesu upozorňuje, že dosavadní výsledky Andrey Kimiho Antonelliho ve Formuli 1 nemusí plně odrážet skutečný pokrok, kterého mladý nováček během své premiérové sezony dosáhl.
Cadillac se blíží k sestavení své první posádky pro debut ve F1 příští rok a zaměřuje se na kombinaci jezdeckých veteránů s bohatými zkušenostmi.