V holandském tisku proběhla informace o tom, že by měl bývalý pilot F1 Jos Verstappen znovu usednout do závodního kokpitu holandské stáje Spyker při některém z posledních závodů sezony 2007.
Šéf stáje Michiel Mol údajně tuto informaci označil za možnou a hodnotí ji jako dobrý nápad, ale dodává, že v současné době teprve probíhají jednání a dohodnuto zatím nic není.
Verstappen naposledy závodil s Minardi v roce 2003 a jeho návrat do kokpitu by se v případě dohody sponzorů a týmu mohl uskutečnit v rámci páteční přípravy na zářijovou GP Belgie.
O reálných šancích na usednutí Jose do závodního kokpitu v sezoně 2008 lze však velmi vážně pochybovat, proto se nabízí otázka o smyslu spolupráce? V každém případě si můžeme vsadit na snahu o zviditelnění obou stran a podbízí se i možnost dalšího psychologického nátlaku na Christijana Alberse, který zatím v souboji s debutantem Sutilem pozici jedničky týmu neobhájil.
Mol úvahy o nátlaku na Alberse odmítl, zatímco Verstappen považuje možnou svoji přítomnost v týmu právě za další tlak na tohoto jezdce.
Bez znalosti vozu a fyzické kondice tvrdě udržované i závody nelze předpokládat, že by byl Verstappen skutečnou hrozbou, nicméně pokud bude Albersovi rovnocenným partnerem a Sutil je oba rozhodným způsobem překoná, nebude pravděpodobně Spyker váhat sáhnout místo Holanďana po některém jiném jezdci.
Foto: Minardi F1 Team
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.