Supremo Formule 1 Bernie Ecclestone dnes potvrdil další závod šampionátu Formule 1, který přibude v kalendáři již příští rok. Úvahy se potvrdily a na podzim roku 2008 zavítá kolotoč na nový 5,2 kilometru dlouhý městský okruh.
Tato informace byla zveřejněna jen den po potvrzení GP Evropy na dalším novém městském okruhu ve Valencii. Singapur by měl mít však jeden primát.
„Bezpečnost je na prvním místě a pokud se nám nepodaří zajistit osvětlení, vyhovující jezdcům, týmům i Mezinárodní automobilové federaci, bude se závodit za denního světla,“ prohlásil zástupce singapurské vlády Iswaran.
Záhadou je však skutečnost, proč se bude závod vůbec pořádat, neboť podle zatím nepotvrzených odhadů má být jeho každoroční přínos 66 milionů USD vysoce ztrátovým v porovnání s náklady kolem 100 milionů USD.
Ilustrační foto: Honda Racing F1
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.