Ben Agathangelou opouští stáj Red Bull Racing sídlící v Milton Keynes. O jeho dalším působení není v tuto chvíli nic známo, ale dá se předpokládat, že bohaté zkušenosti z celé řady týmů mu některé dveře otevřou.
Agathangelou působí po celou svoji kariéru pouze ve Formuli 1. Ihned po absolvování oboru aviatiky a kosmonautiky na Univerzitě v Southamptonu nastoupil do stáje McLaren. Následně přes Tyrrell, Hondu a Benetton zakotvil v roce 2001 v Milton Keynes, kde tehdy sídlil tovární tým Fordu Jaguar Racing.
V čele oddělení aerodynamiky setrval až do příchodu nového majitele Red Bull Racing a konstruktéra Adriana Neweyho, kterého následovalo několik kolegů z McLarenu.
Organizační změny Agathangelouovi podle dostupných informací nevyhovovaly.
Foto: GEPA pictures GmbH
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.