Spekulacím zda ano či ne je od dnešní tiskové konference ve Valencii konec. Nyní se bude s napětím čekat, zda se záměr stavby nového přístavního městského okruhu podaří realizovat.
Na dnešním setkání s médii byl definitivně potvrzen podpis sedmileté smlouvy na pořádání závodu Grand Prix Evropy, za což oblastní vláda a město Valencie zaplatí celkově kolem 180 milionů Euro do pokladničky kontrolované Bernie Ecclestonem.
O projektu nového okruhu se toho zatím moc neví, známa je ale skutečnost, že by měl dosahovat délky něco přes čtyři kilometry a zázemí by mělo být začleněno do oblasti v blízkosti přístavu, kterou dosud tvoří sklady a seřaďovací vlakové kolejiště.
Pokud se podaří Valencii zrealizovat plán do skutečného stavu a obdrží od FIA licenci k pořádání závodů F1, bude mít do roku 2011 dva závody ročně, neboť do tohoto roku má Barcelona smlouvu k pořádání závodu GP Španělska.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.