Šéf společností FOM a FOA, mající plnou pravomoc ve věci prodeje komerčních práv k Formuli 1, bude hostem tiskové konference pořádané ve španělské Valencii.
Z této informace se dá usuzovat, že došlo zřejmě k dohodě a Valencie bude velmi pravděpodobně hostit Grand Prix Evropy, snad již od roku 2008.
Přestože Ecclestone odmítá pořádání dvou závodů v jedné zemi pro velký počet zájemců v atraktivních, ale Evropě vzdálených destinacích, má druhý závod ve Španělsku své opodstatnění.
Popularita sedminásobného šampiona Michaela Schumachera byla v Německu tak velká, že byly jak GP Německa, tak GP Evropy velmi navštěvovanými závody a něco podobného se dá nyní očekávat i ve Španělsku díky obrovskému tamnímu zájmu o F1 vyvolanému Fernandem Alonsem.
Valencie plánuje městský okruh v blízkosti stávajících skladů a seřaďovacího železničního kolejiště, který by zprostředkoval revitalizaci území a propojení města s přístavem.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.