Altran Engineering Academy pořádá ve spolupráci se stájí Renault F1 soutěž pro motivované studenty posledních ročníků a čerstvé absolventy vysokých škol z oblasti automobilového průmyslu o šestiměsíční stáž v britském Enstone.
Jako tři mladí šampióni z minulých let, i letošní vítěz se v záři 2007 na šest měsíců připojí k výzkumnému a vývojovému oddělení týmu ING Renault F1. Než se tak stane, projde vítěz pečlivým výběrovým procesem počínajícím přihlášením a končícím konečnou prezentací dne 30. července 2007 v Enstonu ve Velké Británii. Konečný termín podání přihlášek je dne 1. června 2007.
Účast v soutěži, která každoročně přitahuje stovky mladých uchazečů z nejlepších univerzit a škol na celém světě, umožňuje společně s Altranem a týmem ING Renault F1 sdílet hlad po výzvách. I když Formule 1 je hlavně přitažlivý sport, poskytuje též výbornou příležitost ukázat technickou odbornost „lidí za oponou“, mechaniků a inženýrů, kteří ve spojení s řidiči umožňují dosáhnout maximálního výkonu.
Kandidáti se mohou přihlašovat od 1. března do 1. června 2007 na oficiálních stránkách soutěže na adrese http://www.altran-academy.com. Uchazeči musejí být nedávno promovaní absolventi nebo studenti posledního ročníku technicky zaměřené vysoké školy. Pro vstup do soutěže musejí kandidáti předložit projekt, který v pěti stech slovech popisuje technickou inovaci v jednom z těchto osmi disciplinách Formule 1: aerodynamika, přenos síly, závodní a testovací inženýring, design a analýza, dynamika vozu, řídící systemy a elektronika, výzkum a vývoj materiálů, technika senzorů a testování. Vítěz bude vybrán ze skupiny devíti finalistů z celého světa, kteří budou v Enstone v létě 2007 prezentovat své projekty porotě expertů, které předsedá manažer pro výzkum a vývoj týmu ING Renault F1 Robin Tuluie.
Klíčové termíny: Start soutěže: 1. březen 2007 Odevzdání přihlášek: do 1. června 2007 do 17:00 SELČ Finální prezentace: 30. červenec 2007 v Enstonu ve Velké Británii
Kontakt: Baptiste Pavy +420 774 84 92 52 Baptiste.pavy@altran.com
foto: Renault F1
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.