Pilot Red Bull Racing David Coulthard mírnil vysoké cíle týmu už před startem sezony. Boj o pódiová umístění raději nechtěl komentovat. Výkon vozu v předsezónníchtestech i úvodním podniku roku mu dal za pravdu.
36letý Skot však boj se soupeři v žádném případě nevzdává a sedmé kvalifikační místo jeho týmového kolegy Webbera ukázalo potenciál vozu RB3. „Analýzy ukázaly, že jsme ve velmi silné skupině středu startovního pole, takže Mark byl schopen dosáhnout očekávané umístění za silnou trojkou,“ uvedl DC před druhým závodem sezony v Malajsii.
Cílem tak podle něj je umístění na předních pozicích této vyrovnané skupiny, ale každý malý problém může způsobit, že se okamžitě propadnou do poloviny druhé desítky.
„Všichni tvrdě pracují, všichni se snaží vůz v průběhu roku zlepšovat co nejvíce a nejlépe, klíčovým faktorem ovšem je to, jak sezonu začnete. Důležité je být rychlý od samého začátku, je to přirozeně lepší než soupeře dohánět.“
Zatím je Red Bull Racing bez bodů, ale Coulthard je přesvědčen o tom, že bojovat o bodované pozice v každém závodě je reálné. „V našem týmu je řada nových lidí, stále se všichni poznáváme a zlepšujeme vzájemnou komunikaci a spolupráci. Při každém testu používáme mnoho nových dílů a nových úprav stávajících systémů, což vůz výrazně posunuje vpřed.“
foto: GEPA pictures GmbH
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.