Pilot Red Bull Racing David Coulthard mírnil vysoké cíle týmu už před startem sezony. Boj o pódiová umístění raději nechtěl komentovat. Výkon vozu v předsezónníchtestech i úvodním podniku roku mu dal za pravdu.
36letý Skot však boj se soupeři v žádném případě nevzdává a sedmé kvalifikační místo jeho týmového kolegy Webbera ukázalo potenciál vozu RB3. „Analýzy ukázaly, že jsme ve velmi silné skupině středu startovního pole, takže Mark byl schopen dosáhnout očekávané umístění za silnou trojkou,“ uvedl DC před druhým závodem sezony v Malajsii.
Cílem tak podle něj je umístění na předních pozicích této vyrovnané skupiny, ale každý malý problém může způsobit, že se okamžitě propadnou do poloviny druhé desítky.
„Všichni tvrdě pracují, všichni se snaží vůz v průběhu roku zlepšovat co nejvíce a nejlépe, klíčovým faktorem ovšem je to, jak sezonu začnete. Důležité je být rychlý od samého začátku, je to přirozeně lepší než soupeře dohánět.“
Zatím je Red Bull Racing bez bodů, ale Coulthard je přesvědčen o tom, že bojovat o bodované pozice v každém závodě je reálné. „V našem týmu je řada nových lidí, stále se všichni poznáváme a zlepšujeme vzájemnou komunikaci a spolupráci. Při každém testu používáme mnoho nových dílů a nových úprav stávajících systémů, což vůz výrazně posunuje vpřed.“
foto: GEPA pictures GmbHJames Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.
S blížícím se oznámením jezdecké sestavy pro první sezónu týmu Cadillac ve Formuli 1 se podle očekávání tým přiklání ke zkušeným závodníkům. To zároveň značně snižuje šance mladého amerického jezdce Coltona Herty na místo v nové stáji.
Podle neoficiálních zpráv Ferrari připravuje při nadcházející Velké ceně Itálie v Monze speciální poctu k 50. výročí prvního titulu mistra světa Nikiho Laudy.
Lewis Hamilton zažil u Ferrari svůj nejúspěšnější začátek kariéry u nové stáje. Sedminásobný mistr světa zůstává přesto optimistický a věří v dlouhodobou vizi týmu.
Jacques Villeneuve je přesvědčen, že za nedávnou nadvládu Red Bullu stojí především Max Verstappen. Podle něj by si tým měl více uvědomovat, že současné úspěchy nejsou jen zásluhou technické převahy, ale hlavně vynikajících jezdeckých schopností své hvězdy.
Poradce Cadillacu pro Formuli 1, Mario Andretti, vyzval fanoušky, aby brali za pravdu pouze oficiální informace týmu, zatímco stáj chystá oznámení složení jezdeckého dua pro sezonu 2026. Andretti tím reaguje na množící se spekulace a snaží se udržet kontrolu nad komunikací směrem k médiím i fanouškům.
Red Bull plánuje dokončit ročník 2025 s prakticky stejnou specifikací monopostu, jakou představil při Velké ceně Maďarska.
McLaren MCL39 se sice rychle zařadil mezi nejdominantnější vozy sezony 2025, ale zimní testy v Bahrajnu odhalily i jeho slabší stránku. Podle jezdců byl monopost na samotné hranici možností obtížně ovladatelný, což ukazuje, že cesta k současné formě nebyla bez komplikací.
Podle spekulací by Red Bull mohl do dohody o odchodu Christiana Hornera zařadit ustanovení, které by mu znemožnilo vrátit se do Formule 1 v jiné funkci. Pro stáj z Milton Keynes by šlo o preventivní krok, jak zabránit tomu, aby jejich bývalý šéf v budoucnu posílil konkurenci.
Esteban Ocon měl u Alpine těžké období, kdy ho problémy týmu omezovaly. V Haasu naopak našel tým, kde se otevřeně komunikuje a všichni spolupracují, což mu umožňuje jezdit tak, jak umí.