Sepang – 2. den; Kimi Raikkonen s Ferrari zlepšil včerejší maximum Roberta Kubicy s BMW o celou sekundu. Znovu rychlý byl Williams a překvapil Red Bull. McLarenu patří střed pole a Renault byl opět pomalý.
Za slunečného počasí vystoupala teplota až na 34° C, ale ani rozpálený asfalt neubral na aktivitě deseti stájí, které využily druhého dne testů k co možná nejlepší přípravě na blížící se GP Malajsie.
Za nejrychlejším Raikkonenem patří druhá pozice tabulky Wurzovi (Williams-Toyota), jenž odkroužil na dráze největší počet kol - 114. Třetím časem podpořil práci týmu Red Bull Racing David Coulthard.
Ralf Schumacher převzal testovací vůz od Montagnyho a i jemu se dnes v Sepangu dařilo, když zajel čtvrtý nejlepší čas před Kubicou (BMW Sauber). „Dnes to byl kladný den, neměli jsme žádné technické problémy. V podstatě jsme na závod připraveni, zkoušeli jsme oba typy pneumatik a máme zajímavá data ke studiu a porovnání,“ uvedl Schumacher.
U BMW se zdá být spolehlivost v pořádku, ale Hamiltonův McLaren zůstal stát na dráze těsně před koncem tréninku. Jeho čas stačil na šestou pozici. Následoval znovu rychlý Sato (Super Aguri), který se dnes střídal v kokpitu s týmovým kolegou Davidsonem, jenž se vrátil do vozu s jedenáctým nejlepším časem.
Barrichello sice včera uvedl, že Honda není v tak špatné formě, jak by se dalo usuzovat, přesto jeho dnešní až osmý čas příliš radosti fanouškům nepřinesl. Střídající Button byl ještě pomalejší a mezi oba jezdce se vešel Kovalainen s Renaultem. Závěr tabulky patří pilotům Toro Rosso, Speedovi a Liuzzimu.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.