Tým francouzské automobilky plánuje nasadit v průběhu letošní sezony přepracovaný monopost s označením R27B. Druhá verze by měla kopírovat delší rozvor monopostu Ferrari, který ostatní týmy na počátku sezony označovaly za krok vedle.
Hned první závod sezony ale ukázal mýlku soupeřů, Felipe Massa a Kimi Raikkonen korunovali technické řešení Ferrari vítězstvím v kvalifikaci a následně i v závodě. Renault ztratil výrazně, když byl v Austrálii daleko za Ferrari a nestačil ani na McLaren a BMW Sauber.
Podle Sport Bild absolvoval šéf týmu Flavio Briatore jednání s vedoucími pracovníky technických oddělení a výsledkem je příprava vozu s větším rozvorem, který by měl vytěžit z jednotných pneumatik Bridgestone větší přilnavost.
„Už když jsme nasadili na náš loňský vůz gumy Bridgestone, zažili jsme skutečně šokující ztrátu přilnavosti,“ uvedl po Austrálii Briatore, který neskrývá špatnou náladu z nezdařeného přestupu od Michelin k Bridgestone.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.