Premiéra odlišení měkké a tvrdé směsi ve Formuli 1 v Austrálii dobře nedopadla. Divákům slibovaný lepší přehled o zvolené strategii jednotlivých vozů se nekonal.
Monopolní výrobce pneumatik Bridgestone odlišil měkčí gumy bílým třícentimetrovým terčíkem, který však nebyl vedle velkých nápisů výrobce na boku pneumatiky vidět, navíc ho často zakrývali mechanici pohybující se kolem vozu.
Pro závod použili Japonci narychlo nastříkaná červená a zelená písmena, ale ani toto řešení nepomohlo a u jedoucího vozu nebyla šance rozdíl postřehnout.
Barevné odlišení pneumatik bylo přijato na poslední chvíli, navíc jsou pneumatiky připraveny i pro další dva závodní víkendy. Přehlednější značení bude použito asi nejdříve ve Španělsku.
A jaké by mělo být? Přední osobnosti jednotlivých stájí soudí, že pokud už k tomu přistoupili, tak velmi dobře viditelné. Zajímavý nápad předložil technický ředitel Williamsu Sam Michael.
„Barevné pruhy by mohly být umístěny mezi drážky na pneumatikách. Díky tomu by byl rozdíl vidět i z velké dálky, tedy za předpokladu, že by gumy nebyly úplně sjeté.“
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.