Honda Racing dnes představuje zbrusu nový a neotřelý design svého vozu pro sezonu 2007, který má zvýšit povědomí lidstva o nutnosti ochrany planety Země a životního prostředí. RA107 bude místo nápisů a log sponzorů pokryt fotografií planety.
Tovární tým však nekončí s tímto nápadem v polovině cesty. Každý se totiž může k programu připojit. Na adrese www.myearthdream.com se lze zaregistrovat a vaše jméno bude k vidění nejen na této webové stránce, ale i na ploše vozu, kde bude ale díky očekávanému zájmu vyvedeno pouze jako miniatura ve velikosti jednoho pixelu. Honda Racing však slibuje, že pod mikroskopem budou jména čitelná. Program nese označení: "naše auto je vaše auto".
Největší hudební vydavatelství Universal Music a společnost Gatorade jsou prvními subjekty, které se ke konceptu přidaly a jsou na voze vyvedeny nápisy. Také existující partneři a sponzoři stáje Fila, IBM, Instron, Oliver Sweeney, Perkin Elmer, Showa Denko, TUV a GF Agie Charmilles se k nápadu přidali a dali k tomu svůj souhlas.
„Klimatické změny jsou pravděpodobně největšími spornými otázkami celosvětového společenství a F1 z toho vyňata rozhodně není. Naopak věříme, že Formule 1 s globálním profilem a špičkovou technologií může hrát důležitou roli ve zvýraznění sporných otázek a rozvoji nových řešení. Navíc FIA rozpoznala příležitost pro Formuli 1, přinést společnosti nejlepší inovační technologie. V roce 2009 začneme používat například zařízení pro druhotné využití vzniklé energie,“ uvedl Nick Fry, šéf Honda Racing.
„Věříme tomu, že praktická řešení některých problémů mohou vzejít právě z práce na našem programu F1. Pracujeme více než kdy předtím na výkonu našeho týmu a vozu, abychom dosáhli našeho cíle, kterým je i nadále titul mistra světa. V první řadě jsme závodní tým a F1 je opravdu týmovým sportem. Našeho cíle můžeme dosáhnout pouze týmovou prací a doufáme, že zvýrazněním sporných otázek povzbudíme v celém lidském společenství veřejný zájem na ochraně planety před klimatickými změnami způsobenými lidskou činností a životním stylem.“
Jenson Button má radost z nového designu svého monopostu, se kterým bude bojovat v letošním šampionátu o zisk titulu mistra světa. „Lidé kteří pracují v F1 a fanoušci F1 jsou asi nejdůležitější lidé, změna jejich pohledu na životní prostředí je důležitá a v tom je pravý význam této kampaně. Vypadá to zvláštně, na voze není jediný sponzor, jediné logo. Cílem je zvýšit povědomí ochrany životního prostředí. Nyní je v této záležitosti F1 neutrální, ale doufáme, že v budoucnu budeme v této věci hodně pozitivní.“
Sergio Pérez po bolestném konci v Red Bullu našel novou motivaci a v roce 2026 se vrátí do Formule 1 jako jezdec nováčka Cadillac. Zkušený Mexičan tak dostane šanci na restart kariéry i podíl na budování ambiciózního projektu od základů.
Sergio Pérez po těžkém konci u Red Bullu strávil letošní rok pauzou, aby si odpočinul a zhodnotil svou kariéru, než se vrátí do F1 s Cadillacem. Mexický pilot je přesvědčen, že díky tréninku a plánovanému testování bude připraven podávat výkony od prvního závodu sezony 2026.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.