Honda Racing dnes představuje zbrusu nový a neotřelý design svého vozu pro sezonu 2007, který má zvýšit povědomí lidstva o nutnosti ochrany planety Země a životního prostředí. RA107 bude místo nápisů a log sponzorů pokryt fotografií planety.
Tovární tým však nekončí s tímto nápadem v polovině cesty. Každý se totiž může k programu připojit. Na adrese www.myearthdream.com se lze zaregistrovat a vaše jméno bude k vidění nejen na této webové stránce, ale i na ploše vozu, kde bude ale díky očekávanému zájmu vyvedeno pouze jako miniatura ve velikosti jednoho pixelu. Honda Racing však slibuje, že pod mikroskopem budou jména čitelná. Program nese označení: "naše auto je vaše auto".
Největší hudební vydavatelství Universal Music a společnost Gatorade jsou prvními subjekty, které se ke konceptu přidaly a jsou na voze vyvedeny nápisy. Také existující partneři a sponzoři stáje Fila, IBM, Instron, Oliver Sweeney, Perkin Elmer, Showa Denko, TUV a GF Agie Charmilles se k nápadu přidali a dali k tomu svůj souhlas.
„Klimatické změny jsou pravděpodobně největšími spornými otázkami celosvětového společenství a F1 z toho vyňata rozhodně není. Naopak věříme, že Formule 1 s globálním profilem a špičkovou technologií může hrát důležitou roli ve zvýraznění sporných otázek a rozvoji nových řešení. Navíc FIA rozpoznala příležitost pro Formuli 1, přinést společnosti nejlepší inovační technologie. V roce 2009 začneme používat například zařízení pro druhotné využití vzniklé energie,“ uvedl Nick Fry, šéf Honda Racing.
„Věříme tomu, že praktická řešení některých problémů mohou vzejít právě z práce na našem programu F1. Pracujeme více než kdy předtím na výkonu našeho týmu a vozu, abychom dosáhli našeho cíle, kterým je i nadále titul mistra světa. V první řadě jsme závodní tým a F1 je opravdu týmovým sportem. Našeho cíle můžeme dosáhnout pouze týmovou prací a doufáme, že zvýrazněním sporných otázek povzbudíme v celém lidském společenství veřejný zájem na ochraně planety před klimatickými změnami způsobenými lidskou činností a životním stylem.“
Jenson Button má radost z nového designu svého monopostu, se kterým bude bojovat v letošním šampionátu o zisk titulu mistra světa. „Lidé kteří pracují v F1 a fanoušci F1 jsou asi nejdůležitější lidé, změna jejich pohledu na životní prostředí je důležitá a v tom je pravý význam této kampaně. Vypadá to zvláštně, na voze není jediný sponzor, jediné logo. Cílem je zvýšit povědomí ochrany životního prostředí. Nyní je v této záležitosti F1 neutrální, ale doufáme, že v budoucnu budeme v této věci hodně pozitivní.“
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.