Spolumajitel a bývalý technický ředitel Williamsu Patrick Head se má podle nového rozložení managementu zase více věnovat technickým otázkám při konzultacích se Samem Michaelem, jeho nástupcem na postu technického ředitele.
Přestože se nedá za normálních podmínek čekat boj o vítězství, Head je s přípravou stáje v předsezonních testech spokojen a je přesvědčen o tom, že se loňský propadák opakovat nebude a tým bude v Austrálii dobře připraven. „V oblasti aerodynamiky jsme udělali velký postup a mohl by to pro nás být letos dobrý rok.“
Nový vůz Williams FW29 s osmiválcem od Toyoty odjezdil bez větších potíží už 3550 kilometrů a v průměru ztrácí na nejlepší 0,8 vteřiny na kolo. Tato hodnota sice není zázračná, ale může být ovlivněna tím, že se oba jezdci převážně soustředili na delší výjezdy a spolehlivost.
„Nico Rosberg předvedl loni několik velmi dobrých výkonů, ale auto ho zradilo, pokud mu dáme do ruky konkurenceschopný vůz, jsem přesvědčen o tom, že využije svých schopností a talentu k definitivnímu udomácnění v F1. Alexi Wurzovi nebude návrat na startovní rošt dělat problémy a budeme těžit z jeho obrovských technických zkušeností,“ dodal pln důvěry i k jezdcům.
McLaren oznámil, že tým ponese od následující sezony název McLaren Mastercard F1 Team, čímž Mastercard posiluje své partnerství a angažovanost v týmu. Nové partnerství přináší nejen finanční podporu, ale i příležitosti pro technologické inovace a fanouškovské projekty.
Sergio Pérez po bolestném konci v Red Bullu našel novou motivaci a v roce 2026 se vrátí do Formule 1 jako jezdec nováčka Cadillac. Zkušený Mexičan tak dostane šanci na restart kariéry i podíl na budování ambiciózního projektu od základů.
Sergio Pérez po těžkém konci u Red Bullu strávil letošní rok pauzou, aby si odpočinul a zhodnotil svou kariéru, než se vrátí do F1 s Cadillacem. Mexický pilot je přesvědčen, že díky tréninku a plánovanému testování bude připraven podávat výkony od prvního závodu sezony 2026.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.