Rakušan Gerhard Berger je přirozeně v centru zájmu médií. Nejenže je to bývalý špičkový pilot F1, ale vlastní polovinu týmu, který nemá jako jediný jezdce a dost možná bude muset k soudu.
Stále se totiž hovoří o legálnosti šasi, které připravuje Toro Rosso pro sezonu 2007. Oponenti v čele s Frankem Williamsem a šéfem Spykeru Kollesem vyhrožují žalobou, neboť má být nový monopost z Faenzy v rozporu s ujednáními Concorde Agreement.
„Přirozeně sledujeme vývoj všech věcí v F1, a to i diskusi kolem zákaznických šasi. Přesto opakuji, že naše auto je v souladu s Concorde Agreement i technickými předpisy FIA, řádně jsme si věci nastudovali a dali se na cestu, ze které není cesty zpět. Jsme si jisti a pokud se chtějí soupeři o této věci bavit u soudu, jsme připraveni naše kroky obhájit,“ uvedl Berger.
Co se týče jezdecké sestavy, Liuzzi a Speed jsou blízko podpisu, ale stále ještě není definitivně rozhodnuto.
Toro Rosso bylo na začátku loňského roku s omezeným desetiválcem poměrně konkurenceschopným vozem, ale výsledkem byl jeden jediný bod. Nelituje bývalý pilot McLarenu, Ferrari a Benettonu svého působení v malém týmu?
„V žádném případě, tohle je úplně nová výzva. V minulosti jsem byl vždy ve špičkových týmech, které měly k dispozici peníze a měly i výborné výsledky, tady je to jiné, nové.“
McLaren oznámil, že tým ponese od následující sezony název McLaren Mastercard F1 Team, čímž Mastercard posiluje své partnerství a angažovanost v týmu. Nové partnerství přináší nejen finanční podporu, ale i příležitosti pro technologické inovace a fanouškovské projekty.
Sergio Pérez po bolestném konci v Red Bullu našel novou motivaci a v roce 2026 se vrátí do Formule 1 jako jezdec nováčka Cadillac. Zkušený Mexičan tak dostane šanci na restart kariéry i podíl na budování ambiciózního projektu od základů.
Sergio Pérez po těžkém konci u Red Bullu strávil letošní rok pauzou, aby si odpočinul a zhodnotil svou kariéru, než se vrátí do F1 s Cadillacem. Mexický pilot je přesvědčen, že díky tréninku a plánovanému testování bude připraven podávat výkony od prvního závodu sezony 2026.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.