Technický ředitel Bob Bell hovořil o připravenosti stáje francouzské automobilky na sezonu 2007, novém monopostu i vlastních přáních a očekáváních.
Přestože zatím nejsou časy nových Renaultů R27 nijak oslnivé, spolehlivosti se tradičně těší a Bell je s nimi velmi spokojen. Ocenil práci konstrukčního oddělení, které připravilo hned pro první testy dva monoposty.
„Myslím si, že jsme opravdu velice dobře připraveni a těším se na naše souboje s nejlepšími konkurenty, ať už to bude Ferrari nebo McLaren. Obzvláště tým z Wokingu bych rád v boji o titul porazil, abychom ukázali Fernandovi, že udělal chybu.“
Nejpyšnější je pak technický ředitel Renaultu F1 na úplně novou převodovku, která střídá převodové stupně aniž by byl přerušen přenos síly na hnanou zadní nápravu.
„Nejvíce práce nám dalo zakomponovat a vyladit novou převodovku, a to jak s mechanickými, tak elektronickými systémy, ale jsem na ni z celého vozu nejpyšnější, jen ona sama nám dala tři desetiny vteřiny na kolo,“ pohrozil soupeřům Bob Bell.
Kdo kromě Ferrari a McLarenu by mohl letos překvapit? „Určitě Honda spolu s BMW a nedělám si legraci, také Super Aguri.“
Mercedes údajně měsíce pracoval na řešení přehřívání pneumatik. Výkon v Rakousku však ukázal, že problém přetrvává.
Lando Norris potvrdil svůj impozantní vzestup a v Rakousku si připsal už třetí vítězství v sezóně 2025. Ačkoliv jeho triumf nepřišel jako překvapení, svým výkonem nekompromisně dokázal, že patří mezi absolutní špičku. Navíc poslal jasný vzkaz všem, kdo o jeho schopnostech pochybují.
Nové záběry mimo televizní přenos, kde Fernando Alonso vyjel z tratě poté, co Lewis Hamilton při předjíždění v Rakousku přišel „trochu pozdě“. Alonso se tak vyhnul kolizi při Hamiltonově riskantním manévru.
Toto Wolff vyzval italské fanoušky a média, aby dali Fredericu Vasseurovi čas a prostor na práci ve Ferrari. Reagoval tak na rostoucí spekulace o jeho budoucnosti v čele týmu.
Red Bull se i po povýšení Jukiho Cunody stále potýká s problémy na druhém místě, což vyvolává otázky, zda bude muset provést druhou změnu jezdce v tomto roce.
Fanoušci Franca Colapinta vyzvali FIA a Formuli 1, aby odsoudily nenávistné útoky vůči jezdci Alpine. Po incidentu s Oscarem Piastrim v Rakousku čelil Colapinto urážkám i výhrůžkám smrtí.
Tým Williams zažil v Rakousku těžký den, když oba jeho vozy nedokončily závod. Dvojité odstoupení podtrhlo pokračující technické i výkonnostní problémy, které stáj v letošní sezóně trápí.
Lando Norris stáhl náskok týmového kolegy Oscara Piastriho na pouhých 15 bodů. Tím dál potvrzuje svou formu a zajišťuje McLarenu napínavý interní boj o titul.
Ferrari skončilo na Velké ceně Rakouska s Charlesem Leclercem třetí a Lewisem Hamiltonem čtvrtý, přičemž Hamilton během závodu zpochybňoval týmovou strategii. Zástupce šéfa Ferrari Jerome d'Ambrosio však ujistil, že zvolený přístup byl optimální.
Šéf Red Bullu Christian Horner po Velké ceně Rakouska jen stroze komentoval výkon Yukiho Tsunody. Jeho zdrženlivé vyjádření naznačuje, že důvěra v japonského jezdce v týmu slábne.
Po nevydařené domácí Velké ceně Red Bullu Helmut Marko uvedl, že letošní titul s Maxem Verstappenem je velmi nepravděpodobný. Zůstává však otázkou, jak vážné problémy tým skutečně má.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, se v Rakousku objevil při slavnostním ceremoniálu, kde předával Prezidentskou medaili vítězi závodu Landu Norrisovi. Tento čestný úkol mu byl svěřen na pozvání prezidenta FIA Mohammeda Ben Sulayema.