Pilot Red Bull Racing není s přípravou na novou sezonu spokojen. Stáj je sice jedinou ze skupiny soukromých týmů, která už vyjela s novým vozem, mnoho toho ale nenajezdila.
V Barceloně v minulém týdnu zkoušel Skot především funkčnost jednotlivých systémů a s pouhými šesti koly na svém účtu se těšil do Valencie.
Při druhých testech však nepřálo počasí a když už se umoudřilo, zastavila práce porucha převodovky.
„Je to jako u pilota letadla, potřebuje se dostat do vzduchu a létat, aby byl dobře připraven a ne jen kroužit po rozjezdové dráze sem a tam.“
Coulthard je stále tázán ohledně svého názoru na nový vůz konstruovaný Adrianem Neweyem. „Zatím toho moc nemohu říci, neměl jsem příležitost ho řádně otestovat, ale rozhodně se neovládá snadno,“ uvedl.
Znamená to tedy, že Red Bull postavil auto, které na slibované umístění na stupních vítězů nemá šanci dosáhnout?
„Mně to ale vyhovuje, hůře ovladatelný monopost s sebou nese předpoklad rychlého vozu a když se v něm naopak cítíte skvěle, bývá často pomalé,“ dodal nejstarší pilot startovního pole.
Taková slova jsou v rozporu s prohlášeními dvojnásobného šampiona Alonsa, který vždy tvrdil, že základem úspěchů je dobře ovladatelný vůz, jehož reakce se dá odhadnout daleko dopředu.
David Coulthard snad myslel svými slovy skutečnost, že hůře ovladatelný vůz může být ještě rychlejší, pokud se vhodným nastavením stane dobře ovladatelným. V opačném případě jsou jeho dedukce diametrálně odlišné Alonsovým a přece jen ve prospěch Španěla hovoří dva tituly šampiona F1...
McLaren oznámil, že tým ponese od následující sezony název McLaren Mastercard F1 Team, čímž Mastercard posiluje své partnerství a angažovanost v týmu. Nové partnerství přináší nejen finanční podporu, ale i příležitosti pro technologické inovace a fanouškovské projekty.
Sergio Pérez po bolestném konci v Red Bullu našel novou motivaci a v roce 2026 se vrátí do Formule 1 jako jezdec nováčka Cadillac. Zkušený Mexičan tak dostane šanci na restart kariéry i podíl na budování ambiciózního projektu od základů.
Sergio Pérez po těžkém konci u Red Bullu strávil letošní rok pauzou, aby si odpočinul a zhodnotil svou kariéru, než se vrátí do F1 s Cadillacem. Mexický pilot je přesvědčen, že díky tréninku a plánovanému testování bude připraven podávat výkony od prvního závodu sezony 2026.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.