Přestože se vedení holandského týmu Spyker chtělo vydat jinou cestou než předchozí vlastník stáje ze Silverstone, vše nasvědčuje tomu, že od slov k činům bývá někdy skutečně daleko.
Ve čtvrtek večer oznámil Spyker jména svých testovacích jezdců. K Adrianu Vallesovi a Giedo van der Gardemu přibyl ještě Markus Winkelhock a Fairuz Fauzy.
Zatímco špičkové tovární týmy mají maximálně dva testovací jezdce, soukromý Spyker má smlouvu se čtyřmi. Bude snad testovat intenzivněji? Nikoliv, jedná se o pokračování trendu nastoleného Midlandem. Třetí vůz slouží k vydělávání peněz a za testování pro tým musí jezdci vylepšovat finanční rozpočet.
Testovací program kritizovali oba závodní piloti stáje po celý minulý rok, neboť nezkušení mladíci nebyli schopni pomoci s vývojem vozu, neznali okruhy a často se učili s vozem teprve zacházet.
Kritiku si uvědomoval i šéf týmu Colin Kolles a jeho prohlášení ke jmenování testmanů ji odráží: „Už po koupi Jordanu jsem se snažil odstartovat juniorský program. Jeho výsledkem je Adrian Sutil a nyní poskytneme možnost dalším. Je to způsob, jak objevit talenty nejen pro náš tým, ale pro celou F1.“
Kritizovaný a neproduktivní vývoj vozu zůstal nezměněn, pouze byl vhodněji přejmenován. Vlk se nažral a koza zůstala celá...
McLaren oznámil, že tým ponese od následující sezony název McLaren Mastercard F1 Team, čímž Mastercard posiluje své partnerství a angažovanost v týmu. Nové partnerství přináší nejen finanční podporu, ale i příležitosti pro technologické inovace a fanouškovské projekty.
Sergio Pérez po bolestném konci v Red Bullu našel novou motivaci a v roce 2026 se vrátí do Formule 1 jako jezdec nováčka Cadillac. Zkušený Mexičan tak dostane šanci na restart kariéry i podíl na budování ambiciózního projektu od základů.
Sergio Pérez po těžkém konci u Red Bullu strávil letošní rok pauzou, aby si odpočinul a zhodnotil svou kariéru, než se vrátí do F1 s Cadillacem. Mexický pilot je přesvědčen, že díky tréninku a plánovanému testování bude připraven podávat výkony od prvního závodu sezony 2026.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.