Zakladatel známé a v minulosti velmi úspěšné stáje má na své straně fronty odporu proti zákaznickým šasi pouze konkurenční stáje Spyker a BMW Sauber. Ostatní jsou buď na druhé straně linie nebo zaujaly neutrální postoj.
Nově totiž přilil oleje do ohně David Richards, který připravuje na debutovou sezonu dvanáctý tým startovního pole. Ten by měl startovat poprvé v roce 2008 a plánuje kupovat jak motor, tak celé šasi. Pravděpodobně od stáje McLaren Mercedes.
Richards se diví Williamsově tvrdé kritice možnosti nasazovat starší monoposty, a to především s ohledem na období počínaje sezonou 2008. Majitel Prodrive uvedl: „Na konci letošní sezony vyprší ustanovení dohody Concorde Agreement a už dlouho se hovoří o tom, že od roku 2008 bude umožněno nakupovat šasi od jiných týmů a s nimi se účastnit závodů Grand Prix. Pokud se to Frankovi nelíbí, neměl se do šampionátu 2008 hlásit, zájemců bylo dostatek.“
Na obranu Sira Franka Williamse nutno uvést, že se hodlá bránit v krajním případě i soudní cestou proti použití zákaznických šasi pouze v letošním roce, neboť takové počínání je v rozporu s platnou Concorde Agreement. Pro sezonu 2008 a dále se pak uchýlil pouze ke kritice a hledání spojenců.
David Richards vstupuje do F1 s novou vizí a taktikou. Plánuje konkurovat jiným týmům tím, že se bude soustředit pouze na vývoj a testování nových technologií. Není úplně jasné, jak má Prodrive fungovat a ani jeho konkrétní cíle, ale dá se předpokládat, že se bude o nové poznatky dělit s tovární stájí a výměnou bude požadovat slevy z nákupní ceny staršího monopostu.
Taková strategie může být ale úspěšná pouze za předpokladu, že bude mít David Richards lepší a schopnější vývojáře a konstruktéry, než samotná automobilka a její tovární tým...
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.