Vitantonio Liuzzi nebyl dosud v týmu Toro Rosso potvrzen, přitom odmítl nabídku přestoupit do stáje Red Bull. Ital se zmínil také o Bourdaisovi a novém monopostu.
Proč otálí Toro Rosso tak dlouho se zveřejněním jezdecké sestavy?Myslím si, že pouze Gerhard ví proč. Jsem si jistý, že v týmu zůstanu, ale nevím, proč to zatím nechtějí potvrdit. Tým je ale jejich, takže je to jejich právo.
Vy se cítíte jistý, myslíte si, že i Scott zůstane?Myslím si, že u nás nebudou žádné změny. Přestože vím, že Formule 1 je plná překvapení, o svoji sedačku se nebojím.
Vraťme se k vašemu citátu o Sebastianovi Bourdaisovi. mnoho lidí si myslí, že jste pěkně nafoukaný.Především chci říci, že to co bylo v médiích publikováno, bylo na míle vzdálené tomu, co jsem řekl. Média mají snahu vše zveličovat a vyvolávat hádky a napětí. Já tvrdím, že je Bourdais rychlý pilot, ale že nepředvedl v Jerezu žádný zázrak. Určitě je dobrý, jinak by nevyhrál třikrát po sobě titul v Champ Car, ale že není v F1 o něčem svědčí.
Bude váš nový podvozek kopií Red Bull?Náš vůz se vyvíjí a montuje ve Faenze. Určitě tam bude nějaká podoba, ale budou to dva odlišné vozy. Máme úplně jiné motory a není možné oba zabudovat do jednoho šasi stejně. Ale je dobře, že se o nás mluví, ať už v dobrém nebo špatném.
Jak je na tom příprava nového vozu?Vše se plánovalo na konec ledna, zatím ale není potvrzené kdy vyjedeme na dráhu, uvidíme jak budou práce pokračovat.
Foto: GEPA pictures GmbH
Toto Wolff uvedl, že přátelství mezi ním a Lewisem Hamiltonem přestup do Ferrari nijak neovlivnil. Podle něj jejich vztah přesahuje hranice sportovní spolupráce a zůstává pevný i mimo týmové barvy.
Martin Brundle vyjádřil podporu Laurentovi Mekiesovi v jeho nové roli šéfa a výkonného ředitele Red Bullu. Podle něj má Mekies potřebné zkušenosti a autoritu, aby tým úspěšně vedl i v náročném období.
Fernando Alonso upozorňuje na velké výkonnostní rozdíly v poli F1, které podle něj zůstanou až do změny pravidel v roce 2026. Bez revoluce v technických předpisech podle něj nelze očekávat, že se týmy výrazněji srovnají.
Carlos Sainz výrazně ovlivnil kulturu i přístup uvnitř týmu Williams, říká sportovní ředitel Sven Smeets. Podle něj přinesl profesionalitu a technickou preciznost, která motivuje celý tým ke zrychlení vývoje.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.