Italský pilot Giancarlo Fisichella nastoupí do sezony jako číslo 1 týmu F1 automobilky Renault, přiznává tlak a slibuje v případě šasi R27 překvapení.
Hodně se mluví o tom, který ze špičkových pilotů na tom bude v Melbourne nejlépe. Flavio Briatore poukázal na to, že přes přechod k Bridgestone je Renault změnami nejméně postiženou stájí.Náš tým je fantastický a v roce 2005 a 2006 odvedl vynikající práci, proto nevidím nejmenší důvod, proč by ji neměl odvést stejně dobře i v roce 2007. Vyrovnaný šampionát je na druhou stranu to nejlepší pro diváky.
Objevily se názory, že je tahle sezona pravděpodobně vaší poslední šancí pro zisk titulu.Jsem přirozeně pod tlakem, protože musím vést tým, ale nevadí mi to, žiji s ním po celý život, je to jen nová výzva.
V zisk titulu si věříte, co vás k tomu vede?Oba dva roky zpět jsem měl možnost řídit vynikající vůz, ale pak se přihodily různé věci. Při zpětném ohlédnutí jsem se však dopustil jen minima chyb.
Heikki Kovalainen bude váš týmový kolega. Při posledních testech v Jerezu byl ale rychlejší než vy, bylo to překvapení.Víte, v testech dělá každý svoji práci, cílem není nejrychlejší kolo. Někdy pracujeme s různým nastavením, jindy na úplně odlišném programu. Badoer byl rychlejší než Massa, myslíte si, že ho uvidíme na startu místo Felipeho?
Bude u vás jezdec číslo 1 a 2 od prvního závodu nebo rozhodne jeho výsledek o tom, kdo bude jedničkou?Jako vedoucí jezdec začnu já, protože mám více zkušeností, ale oba budeme mít stejné podmínky, o tom není pochyb. Ostatní ukáží až naše schopnosti.
Nový vůz bude představen na konci ledna, ale první testy budou už v polovině měsíce. Budete testovat R26? A pokud ano, není zkoušení nového R27 na konci měsíce až příliš pozdě?Myslím si, že budou všichni překvapeni!
Foto: Renault F1 Team
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.