Hlavní změny ve Formuli 1 jsou očekávány až s koncem platnosti stávající dohody Concorde Agreement na konci příští sezony. FIA však prosadila některé změny už pro sezonu 2007.
V oblasti pneumatik nastává monopol Bridgestone. Jezdci budou mít na víkend k dispozici pouze dvě směsi pro suché podmínky a celkem 14 sad pneumatik, z čehož pro sobotu a neděli jich lze použít pouze 10.
Stáje se dohodly se zástupci Mezinárodní automobilové federace na omezení testů v průběhu sezony. Maximální počet kilometrů je stanoven na 30 000.
Výrazná změna se týká motorů, jejichž vývoj byl zmražen. Použít lze pouze agregáty, které byly stájemi použity v posledních závodech letošního roku. Povolené změny budou specifikovány FIA do konce roku 2006, přičemž budou moci být motory upraveny tak, aby nebyla překročena hodnota 19 000 ot./min. I nadále bude možné vyměnit motor bez penalizace až po dvou závodech. Z tohoto omezení se však vylučují páteční tréninky, kdy budou moci týmy testovat se dvěma vozy cokoliv, a jak s jezdci závodními, tak testovacími.
Délka pátečních tréninků je prodloužena ze stávajících 2 x 60 minut na 2 x 90 minut.
Zpřísněny byly technické předpisy týkající se bezpečnosti kokpitů vozů F1 a ve vozech bude standardně umístěn systém GPS.
Co se týče penalizací a trestů, pravidla byla renovována za cílem jednoznačného a srozumitelného výkladu i použití.
Foto: Scuderia Ferrari
Lewis Hamilton si zajistil silné místo na startu kvalifikace a je připraven k nedělnímu závodu s odhodláním. Brit slibuje agresivní přístup na trati a soustředí se na každý detail, aby využil svůj potenciál.
Max Verstappen po kvalifikaci v Mexiku přiznal zklamání z nedostatku přilnavosti a rovnováhy svého Red Bullu. Tyto problémy mu zabránily držet krok s McLareny a zkomplikovaly jeho boj o titul.
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.