Druhý tým patřící z poloviny do impéria Dietricha Mateschitze a jeho Red Bull stále nepotvrdil jezdeckou sestavu pro příští sezonu 2007.
Podle dřívějších prohlášení majitele poloviny akcií stáje z Faenzy Gerharda Bergera se zdálo, že je potvrzení letošní dvojice Liuzzi - Speed pouhou formalitou, ale opak je pravdou a angažmá pro rok 2007 nemá jisté ani jeden z nich.
„Existuje jistý důvod, proč není zatím vše jasné. Řekl bych to takto, naši dva současní jezdci jsou na prvních místech, o tom není sporu. Ale ještě diskutujeme několik dalších věcí,“ uvedl bývalý pilot Formule 1.
Podle SpeedTV je stále existující možností angažmá Doornbose a poměrně překvapivě je ve hře i Narain Karthikeyan, který loni v Jordanu propadl. „Oni jsou také možností a ještě někdo další. Musíte se dívat na různá hlediska. Někteří jezdci mají jméno a nějaký finanční balík za sebou. Závěrem chceme mít ale toho nejrychlejšího jezdce.“
Rakušan situaci vysvětlil jednoznačně. Situace u Toro Rosso není uzavřena proto, protože vedení stáje hledá rychlé jezdce s bohatými sponzory. „Jestliže máte dva stejně rychlé jezdce a jeden má za sebou peníze, je ten druhý pro nás lepší. Nechci říci, že jdeme po penězích, to už bychom podepsali smlouvu s někým, kdo jimi disponuje. Hledáme však nejrychlejšího jezdce a budeme sledovat, zda nenajdeme stejně rychlého s penězi. Bylo by špatné, pokud bychom to takhle neudělali,“ obhajuje zvolený postup Berger.
Foto: GEPA pictures GmbH.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.
Zak Brown připisuje úspěchy McLarenu v různých závodních sériích efektivní delegaci pravomocí a silnému vedení. Pod jeho vedením tým funguje díky jasnému rozdělení rolí a pevnému zaměření na společný cíl vítězství.
Lewis Hamilton uvedl, že už nyní spolupracuje s Ferrari na voze pro rok 2026. Chce, aby nový monopost nesl část jeho "DNA" a odrážel jeho závodní filozofii.
Nizozemský jezdec přijímá změny plánované pro rok 2026 s chladnou hlavou a bez emocí. Zatímco jiní vyjadřují nadšení či obavy, on si zachovává odstup a vyčkává, jak se nová pravidla projeví v praxi.
Charles Leclerc je zaskočen tím, že jeho tradičně silné kvalifikace mu v roce 2025 přestaly vycházet. I přes snahu najít příčinu zůstává důvod neúspěchu nejasný.
Andy Cowell potvrdil, že vývoj pohonné jednotky Honda pro sezonu 2026 postupuje dle plánu a testování probíhá jak v Japonsku, tak v britském Silverstonu. Zároveň označil partnerství za klíčový krok k proměně Aston Martinu v plnohodnotný tovární tým.