 
            Red Bull minulý týden oznámil, že se mu podařilo pro své nové motorové oddělení přetáhnout Bena Hodgkinsona z konkurenčního Mercedesu poté, co mu to nevyšlo z bývalým šéfem Andym Cowellem, který už v F1 pracovat nechce.
Hodgkinson je velkou posilou pro rakouský tým, který přebírá vývoj pohonných jednotek Hondy. Stává se technickým ředitelem v nově budované továrně v Milton Keynes, kde sídlí Red Bull, jenž tak bude společně s Ferrari jedinou stájí stavějící si vozy i motory pod jednou střechou.
Proč si vybrala zrovna Hodgkinsona? Podle šéfa týmu Christiana Hornera šlo o "jasného kandidáta" vzhledem k posledním úspěchům Mercedesu ve Formuli 1.
"Mercedes samozřejmě odvádí skvělou práci - nejen za posledních sedm let hybridní éry, ale také v letech předtím s V8 motory. Samozřejmě tomu věnujete náležitou péči, sledujete okolí, kdo je tím talentem. Tady v Británii jich máme hodně a Benovo jméno absolutně vyčnívalo," popisuje Horner.
"Pro nás šlo o jasného kandidáta a ohromně mě potěšilo, když souhlasil s tím, že se přidá k našemu týmu před touto novou vzrušující kapitolou v historii Red Bullu v F1," pokračuje na adresu Hodgkinsona, jenž bude mít na starosti také vývoj nového motoru, který chce F1 zavést od sezóny 2025.
"Jsem hodně nadšený z toho, že se připojím k oddělení pohonných ústrojí Red Bullu jako technický ředitel. Nebylo to jednoduché rozhodnutí opustit Mercedes po témě 20 letech, ale příležitost podílet se na tak rozsáhlém a důležitém projektu je velkou poctou," komentoval svou životní změnu Hodgkinson.
K rakouské stáji se přidá až na konci roku 2022 poté, co mu vyprší současná smlouva s motorovým oddělením Mercedesu (High Performance Powertrains), kde působí jako šéf mechanického inženýringu. Red Bull se však jedním člověkem nespokojí a loví dále.
Zkoušel to pochopitelně také u Andyho Cowella, jenž v Brixworthu šéfoval do letošního ledna, kdy Red Bull potvrdil, že převezme pohonné jednotky Hondy a vybuduje své vlastní motorové oddělení. Proč to nevyšlo?
"Andy je ohromně talentovaným inženýrem. Vše, co v F1 dosáhl, hovoří samo za sebe. Ale je pevně rozhodnutý se věnovat jiným aktivitám, jiným podnikům. To je v tuto chvíli samozřejmě jeho prioritou," odpovídá šéf Red Bullu.
"Lákáme však další skvělé talenty a těšíme se na určitá oznámení, která učiníme v patřičném čase při budování tohoto podniku. Nabereme další klíčové talenty, abychom vybudovali tu nejsilnější možnou skupinu mozků a poskytli jim zázemí a podporu, kterou potřebují k úspěchu," potvrzuje Horner ohromnou snahu Red Bullu přetáhnout od konkurence další inženýry pro svou novou továrnu na pohonné jednotky.
Ta podle něj představuje "zřejmě tu největší investici Red Bullu v F1 od doby, kdy získal v roce 2004 tým od Jaguáru" a dokládá jejich dlouhodobý zájem o F1. "Lidé si mysleli, že v F1 nikdy nebudeme mít úspěšný tým a my jsme dokázali, že neměli pravdu. Tohle vnímáme jako obrovskou příležitost a obrovsky do ní investujeme."
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.