Stefano Domenicali v rozhovoru pro Gazzetta dello Sport prohlásil: „Titul můžeme získat, pokud ve zbývajících závodech vystoupíme na stupně vítězů."
Scuderia Ferrari je přesvědčená, že šampionát bude otevřený až do samotného finále a nového mistra budeme znát 14. listopadu. Co všechno je potřeba udělat, aby titul získala právě italská značka? I na tuto otázku dokázal Stefano Domenicali odpovědět: „Volného prostoru je minimum, nesmíme se dopustit žádné chyby a být připraveni vytěžit maximum z chyb těch ostatních. Pozitivním faktem je to, že o titul nás usiluje stále hodně."
Bude nedělní Velká cena Singapuru rozhodující?„Bude důležitá, ale aby byla rozhodující, na to je stále ještě příliš brzy."
Jaký vliv má nový bodový systém?„Pomáhá. Tolik pilotů a stájí v boji o titul, to Formule 1 nepamatuje. A ta nejistota napomáhá tomu, aby byl šampionát zajímavější. Pokud ve zbývajících závodech budeme na stupních vítězů, bude to pro nás velké zadostiučinění."
Jak jste se připravili na Singapur?„Vozy budou mít novou konfiguraci s vysokým aerodynamickým přítlakem. Uvidíme, zda naši soupeři udělali krok vpřed. V pátek budeme vědět více, budeme tak moci odhadnout, jak se nám bude ve zbytku roku dařit. Musíme vyzkoušet hned všechny specifikace, aby se tak neopakoval smolný víkend ze Spa."
Pět okruhů: který z nich bude nejvíce vyhovovat Ferrari?„Předvídat se moc nedá, protože během sezóny jsme byli konkurenceschopní tam, kde jsme to vůbec nečekali a naopak. Ale musíme pokračovat v růstu, a to více než naši soupeři."
Změnilo něco vítězství v Monze?„Ne, tým je jednotný a vyrovnaný. Dospěli jsme, každý zná svou roli v týmu. Jsme ve fázi, kdy není možné ustoupit. Každý z nás si musí sáhnout až na dno, stále věřit."
Nad Velkou cenou Koreje stále visí otazník…„Byla potvrzena. Minulý týden tam byli lidé od FIA: vše je připraveno, i když na hraně, ale tak tomu bylo i u předchozích nových lokalit. V tomto bodě je vše rozhodnuto."
Před blížící se výjimečnou Velkou cenou Velké Británie se významná část komunity Formule 1 sešla s britským premiérem. Setkání poskytlo příležitost zdůraznit důležitost tohoto prestižního závodu a podpořit dlouhodobý vztah mezi F1 a Spojeným královstvím.
McLaren představuje na Velkou cenu Velké Británie speciální chromové zbarvení „Legacy at Speed“, vytvořenou ve spolupráci s Google Chrome, která spojuje historii týmu s novými fanoušky.
George Russellovi končí smlouva u Mercedesu na konci sezony. Stále silnější spekulace naznačují, že by ho mohl nahradit Max Verstappen, pokud opustí Red Bull.
Max Verstappen odstoupil z Velké ceny Rakouska už v prvním kole po kolizi s nováčkem Antonellim. Místo aby šel za novináři a k týmu, sledoval raději 24hodinovku ve Spa, kde jeho tým vyhrál třídu Gold Cup.
Yuki Tsunoda zaznamenal v Rakousku svůj nejhorší závod, kdy ho výrazně zpomalila degradace pneumatik a nedokázal najít příčinu propadu. Tým Red Bull i Christian Horner varují, že je potřeba rychle situaci řešit kvůli velkému rozdílu v tempu oproti Verstappenovi.
Ačkoliv má Max Verstappen platný kontrakt s Red Bullem až do roku 2028, jeho jméno se v souvislosti s Mercedesem objevuje stále častěji. Opakované náznaky i zákulisní debaty znovu rozdmýchaly otázku, zda by čtyřnásobný šampion mohl změnit barvy dříve, než by kdokoli čekal.
Lewis Hamilton usiluje o rekordní osmý titul mistra světa. Podle Bernieho Ecclestona však nemá v letošní sezóně příliš velké šance.
Mercedes údajně měsíce pracoval na řešení přehřívání pneumatik. Výkon v Rakousku však ukázal, že problém přetrvává.
Lando Norris potvrdil svůj impozantní vzestup a v Rakousku si připsal už třetí vítězství v sezóně 2025. Ačkoliv jeho triumf nepřišel jako překvapení, svým výkonem nekompromisně dokázal, že patří mezi absolutní špičku. Navíc poslal jasný vzkaz všem, kdo o jeho schopnostech pochybují.
Nové záběry mimo televizní přenos, kde Fernando Alonso vyjel z tratě poté, co Lewis Hamilton při předjíždění v Rakousku přišel „trochu pozdě“. Alonso se tak vyhnul kolizi při Hamiltonově riskantním manévru.
Toto Wolff vyzval italské fanoušky a média, aby dali Fredericu Vasseurovi čas a prostor na práci ve Ferrari. Reagoval tak na rostoucí spekulace o jeho budoucnosti v čele týmu.
Red Bull se i po povýšení Jukiho Cunody stále potýká s problémy na druhém místě, což vyvolává otázky, zda bude muset provést druhou změnu jezdce v tomto roce.