V některých týmech ještě zůstávají neobsazené sedačky, kandidátů na ně je však mnoho.
Ferrari, Mercedes, Red Bull, McLaren nebo Toro Rosso - v těchto týmech je rozhodnuto o jezdeckém složení pro příští rok. V těch ostatních ještě nějaká ta volná sedačka zůstává, kdo má jaké šance se kde dostat?
Lehká nejistota panuje u Williamsu. Massa po sezoně končí a jeho sedačka dosud zůstává neobsazená. Svým odchodem hrozí i Bottas. Fin údajně jednal s Renaultem, a i když zatím není oficiálně nic potvrzeno, má zůstat ve Williamsu. Obsazení druhého pilota je veřejným tajemstvím, bude jím Lance Stroll, kterému však ještě není 18 a jméno nezletilého mladíka by se špatně vyjímalo vedle reklamy od Martini.
Mnohem větší nával zájemců je o sedačku ve Force Indii, ta se uvolnila přestupem Hülkenberga do Renaultu. Mezi vážnými kandidáty jsou Wehrlein, Ocon, Nasr nebo možná překvapivě Palmer, o kterého má prý tým velký zájem. Původně byl favoritem Wehrlein, ale situace se změnila a momentálně má stáj zřejmě největší zájem o Palmera a Estebana Ocona. Francouz se v půlce sezony připojil k Manoru a jeho výsledky zřejmě stáj přesvědčily, že v něm je větší potenciál než ve Werhleinovi.
Ocon je ale na trhu velmi žádaný, zájem o něj má mít i Renault, který by na něj údajně měl mít opci, která končí příští týden. Potom by mohl mít Ocon zajímavou volbu mezi dvěma týmy. Není ale jediný na seznamu Renaultu. Na něm má být nejvýše Kevin Magnussen. Na něj měl Renault i opci, jíž ale nevyužil a Dán má možnost přejít ke konkurenci. Dalším kandidátem je Palmer a donedávna byl i Kvjat, který však byl potvrzen v Toro Rosso.
Pokud by Magnussen nezůstal v Renaultu, má mít ještě jednu zajímavou nabídku, a to od Haasu. Americký tým mu měl nabídnout dvouletou smlouvu, v týmu by nahradil Gutiérreze.
Volná místa zůstávají v Sauberu. Tam zřejmě hledají hlavně platicí jezdce. Pokud by se nějakému současnému jezdci podařilo sehnat místo jinde, mohl by je potenciálně nahradit Gutiérrez, pokud by skončil v Haasu. Do Sauberu se kandidáti zrovna nehrnou, je tedy možné, že bude pokračovat se stejnou sestavou jako letos.
Další místa jsou v Manoru. Tam je velmi pravděpodobné, že jeden z pilotů povýší do Force Indie nebo Renaultu. Takže se uvolní minimálně jedno místo, které by teoreticky mohl dostat Rio Harjanto. Ten je momentálně v roli testovacího pilota Manoru a shání peníze, aby mohl příští rok zase závodit.
Situace vypadá tak, že klíčem k přestupům může být Esteban Ocon, který se může rozhodovat mezi třemi týmy - Renaultem, Force Indií a Manorem. Jeho týmový kolega Wehrlein by mohl povýšit do Force Indie, ale tomu momentálně spekulace nenasvědčují.
Ve výhodné situaci je i Magnussen. Na druhou stranu přístup Renaultu je trošku zvláštní, je možné, že se mu rozutečou všichni jezdci, které má pod opcí, a zůstanou mu jen oči pro pláč a jezdec, kterého neměli vysoko na svém seznamu.
George Russell stojí před klíčovým momentem své kariéry, protože jeho smlouva s Mercedesem vyprší už na konci této sezony. Zatímco britský závodník řeší svou budoucnost, Mercedes intenzivně usiluje o podpis Maxe Verstappena, což přidává do celého příběhu ještě větší napětí a nejistotu ohledně dalšího složení týmu.
Lance Stroll ostře kritizoval nová pravidla, která vstoupí v platnost ve Formuli 1 v příští sezoně. Podle něj mohou změny přinést více problémů než užitku.
Lewis Hamilton věří, že tentokrát prolomí své nestálé výsledky na Velké ceně Belgie. Mezitím Ferrari chystá významné technické vylepšení, které by mohlo výrazně ovlivnit boj o čelní příčky.
Jenson Button ocenil Maxe Verstappena za to, jak dokáže dostat maximum z náročného vozu RB21. Podle něj je to důkaz výjimečného jezdeckého talentu, který Verstappena odlišuje od ostatních.
Pokud Max Verstappen přestoupí k Mercedesu, Carlos Sainz by mohl zamířit do Red Bullu. Na jeho místo ve Williamsu by pak přišel Kimi Antonelli.
Adrian Newey potvrdil, že se naplno ponořil do vývoje klíčových konstrukčních částí monopostu Aston Martin pro revoluční sezonu 2026. Legendární konstruktér se v těchto týdnech soustředí na architekturu vozu, která položí základy budoucí konkurenceschopnosti stáje v nové éře Formule 1.
Max Verstappen se těší na spolupráci s Laurentem Mekiesem, který od Velké ceny Belgie převezme roli nového šéfa týmu Red Bull. Verstappen věří, že Mekies přinese týmu novou energii a pomůže mu dosáhnout dalších úspěchů.
Dodavatel pneumatik testuje nový „mezistupeň“ mezi střední a tvrdou směsí, aby zkomplikoval strategické volby týmů. Nevyzpytatelné počasí ale může tento plán výrazně narušit.
Italský veterán F1 Riccardo Patrese rozvířil vody paddocku překvapivým prohlášením na adresu svého někdejšího šéfa z týmu Benetton. Jeho slova naznačují, že zákulisí tehdejších událostí možná nebylo tak průhledné, jak se dosud zdálo.
Ferrari otestovalo nové zadní zavěšení na SF-25 během natáčecího dne v Mugellu, kde za volant usedli Hamilton a Leclerc. Oba však po jízdách uvedli, že v chování vozu nezaznamenali výraznou změnu.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.