Mark Webber byl v paddocku F1 velmi oblíbenou postavou. Mnozí jej charakterizovali slovy - co na srdci, to na jazyku. Nenechal se odradit ani nejbanálnější novinářskou otázkou a uměl se rozpovídat.
A platí to i v případě jeho biografie, která vyšla v loňském roce. Jeho humor a otevřenost zůstává, ačkoliv mu během jeho cesty do vítězného vozu mnohokrát nebylo do smíchu.
Jako malé dítě s vášní pro F1 si mnohokrát kladl otázku, jak by se kluk z malého australského městečka Queenbayan mohl dostat do královny motorsportu. Nicméně jeho sen se mu i přes překážky splnil. Jak sám říká, hlavní podporou mu byl otec a jeho "skála", manažerka a životní partnerka Anne Nealová. I zde si užil své, protože tento vztah nebyl příliš podporován.
Zažil si také několik vážných nehod a to nejen za volantem (např. Mercedesů při závodě Le Mans v roce 1999), ale také při svých adrenalinových dobrodružstvích v horách, na kole apod. (jeden takový zážitek mu na pár let připomínal dlouhý kovový hřeb v noze).
Bezpochyby vrcholem jeho kariéry byl rok 2010, kde byl na dosah zisku titulu mistra světa. Radoval se však nakonec jeho týmový kolega Sebastian Vettel. A ačkoliv v Red Bullu zůstal až do roku 2013, právě rok 2010 byl začátkem konce jeho vztahu s managementem týmu.
Proti Vettelovi se snaží nevolit příliš tvrdá slova, avšak pro vedení příliš pochopení neprojevil. Politika zkrátka není jeho parketa, jak sám přiznává. Tato kniha je průřezem Webberovou kariérou a životem a rozhodně by neměla chybět v knihovně velkého fanouška Formule 1.
Max Verstappen si v kvalifikaci na Velkou cenu Saúdské Arábie vychutnal „prostě nádherné“ odpoledne, když v dramatickém závěru vybojoval pole position. Přestože tréninky Red Bullu nedávaly velké naděje, Verstappen v rozhodujícím momentu vytěžil maximum a opět potvrdil své mistrovství.
Lewis Hamilton dál bojuje se svým Ferrari. Při tréninku v Saúdské Arábii zazněla v rádiové komunikaci slova, která znepokojila i experta Martina Brundla. Britský jezdec čelí dalším technickým potížím, které zastiňují jeho přechod do nové stáje.
Ferrari a Lewis Hamilton čelili problémům se zahříváním pneumatik během tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, což naznačuje, že mají před sebou náročnou práci. Tým a jezdec se potýkali s hledáním správného nastavení pro optimální výkon, což naznačuje dlouhou cestu k vyřešení těchto potíží.
Lando Norris ovládl závěrečný trénink před Velkou cenou Saúdské Arábie a potvrdil skvělou formu McLarenu. Tým z Wokingu tak před kvalifikací ukázal, že bude vážným kandidátem na nejvyšší příčky.
Max Verstappen varoval, že i když Red Bull během Velké ceny Saúdské Arábie učinil malý pokrok, tým se stále nachází daleko od vyřešení svých problémů. Přestože se na první pohled zdálo, že tým učinil krok vpřed, holandský šampion zdůraznil, že zbývá mnoho výzev, které je třeba překonat.
Zak Brown popsal, jak McLaren prošel hlubokou proměnou, kdy bylo nutné změnit strukturu i týmovou mentalitu. Díky odhodlanému vedení a trpělivé práci se McLaren vrátil mezi špičku a v sezoně 2024 získal titul mistrů konstruktérů.
Během pátečních tréninků Albon označil incident s Lewisem Hamiltonem za potenciálně nebezpečný. Jezdec Ferrari poté předstoupil před komisaře, aby situaci obhájil ze svého pohledu.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.