Takuma Sato neplánuje zúročiť tohtoročnú výbornú formu v Indycar na pokus znovu sa presadiť v F1.
36-ročný Japonec Takuma Sato je bývalým pilotom v tímoch Jordan (2002), BAR/Honda (2003-2005) a Super Aguri (2006-2008). V súčasnosti je na čele v rebríčku jazdcov IndyCar, minulý mesiac vyhral v Long Beach v tíme A. J. Foyta.
V IndyCar jazdí už štvrtú sezónu a domnieva sa, že to tak zostane aj v budúcnosti. „V súčasnosti sa sústredím na Indy stopercentne. F1 bola skvelá, ale myslím si, že moja práca je teraz tu. Som skutočne šťastný tam, kde som a teším sa na svoju dlhú budúcnosť v IndyCar.“
Satova kariéra vo F1 sa skončila po 90 štartoch, keď tím Super Aguri odstúpil zo seriálu po Veľkej cene Španielska v roku 2008 (keď nezískal v štyroch pretekoch ročníku ani jeden bod).
Blízko štartu v F1 vo farbách Toro Rosso bol v roku 2009, ale po testovacích jazdách sa tím rozhodol nakoniec pre Sebastiena Bourdaisa. Pre Sata to predstavovalo nepríjemné prekvapenie. Pre rok 2010 bol ešte v hľadáčiku Lotus Team (teraz Caterham), ale nakoniec z toho bol koniec jeho pôsobenia v F1.
„Deň skončenia pôsobenia Super Aguri bol smutným momentom pre všetkých v tíme. Snažil som sa dostať do F1 ešte dve sezóny, pretože som považoval svoju prácu v nej za nedokončenú. Vďaka Red Bullu som bol blízko miesta v Toro Rosso, absolvoval som v tíme úspešné testy v zimnom období, ale z nejakého dôvodu sa to neskončilo úspešne.
Bol to pre mňa naozaj šok. Potom som mal ešte jednu malú šancu, ale nedopadla dobre. F1 je F1, je skvelá, ale nie je jedinou pretekárskou disciplínou a ja som sa vždy zaujímal o Indy.“
James Vowles poskytl nejnovější zprávy o své manželce Rachel Rolph a jejich novorozeném miminku. Ve veřejném prohlášení vyjádřil radost a vděčnost za zdraví celé rodiny a podělil se o první dojmy z otcovství.
Andrea Kimi Antonelli začal svou kariéru ve Formuli 1 slibně, ale nyní čelí obtížím. Mercedes věří, že mu pomůže tyto problémy překonat a vrátit se zpět na vítěznou cestu.
McLaren suverénně vede šampionát konstruktérů a Lando Norris si je vědom, jaké štěstí má s monopostem MCL39. Tento vůz mu dává potřebnou rychlost a jistotu k tomu, aby tým mohl bojovat o titul.
Christian Horner nezůstal jediný, kdo opustil Red Bull, společnost s ním opustili i dva další členové vrcholového managementu. Tým tak čelí největšímu otřesu ve vedení od svého vstupu do Formule 1.
Martin Brundle se domnívá, že problémy Red Bullu začaly po odchodu Christiana Hornera, který byl klíčovým stabilizačním prvkem týmu. Podle něj tým od té doby postrádá vedení a soudržnost, což se odráží i na trati.
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.