V roce 2025, u příležitosti 75. výročí Formule 1, proběhne přelomová zahajovací akce, která se liší od tradičních událostí sezóny. Místo jednotlivých akcí pro každý tým se tentokrát všech 10 týmů sejde na jednom místě, aby společně odhalily své nové barvy a oficiálně zahájily kampaň. Tato událost slibuje velkolepý start nové sezóny.
Zahajovací akce F1 2025 se zúčastní všechny týmy na startovním roštu, včetně McLarenu, Ferrari, Red Bullu, Mercedesu, Aston Martin, Alpine, Haas, Racing Bulls, Williams a Kick Sauber.
Na události budou přítomní všech 20 jezdců a 10 šéfů týmů, kteří se podělí o své názory. Kromě toho se diváci mohou těšit na rozhovory s klíčovými osobnostmi sportu, speciálními hosty, moderátory a špičkovou zábavu.
Zahajovací akce F1 2025 se uskuteční v londýnské O2 Aréně dnes, 18. února, přičemž dvouhodinová show odstartuje ve 2000 GMT.
Večer 75. výročí Formule 1 bude v londýnské O2 Aréně plný zábavy a hvězdných vystoupení. Komik a herec Jack Whitehall bude provázet celým programem, který zahrnuje vystoupení americké country senzace Kanea Browna, multiplatinového umělce MGK, skladatele Briana Tylera a britskou kapelu Take That.
Tento nezapomenutelný večer oslaví všech 10 týmů F1 a 20 jezdců, kteří se připojí k oslavám. Během večera se k Whitehallovi připojí také známé tváře z F1 TV Laura Winter, Ariana Bravo a Lawrence Barretto.
Oslavy 75. výročí Formule 1 v již zmíněné londýnské O2 Aréně budou k dispozici nejen pro 15 000 fanoušků v aréně, ale i pro diváky po celém světě.
Událost bude vysílána živě televizními stanicemi F1 a také zdarma streamována na oficiálních sociálních kanálech Formule 1, včetně YouTube.
Video: All 20 Drivers. All 10 Teams. UNVEILED. | F1 75 Live at The O2 | @Formula1
Fanoušci se mohou těšit na nezapomenutelnou podívanou zblízka a mohou se připojit k oslavám bez ohledu na to, kde se nacházejí.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.