V roce 2025, u příležitosti 75. výročí Formule 1, proběhne přelomová zahajovací akce, která se liší od tradičních událostí sezóny. Místo jednotlivých akcí pro každý tým se tentokrát všech 10 týmů sejde na jednom místě, aby společně odhalily své nové barvy a oficiálně zahájily kampaň. Tato událost slibuje velkolepý start nové sezóny.
Zahajovací akce F1 2025 se zúčastní všechny týmy na startovním roštu, včetně McLarenu, Ferrari, Red Bullu, Mercedesu, Aston Martin, Alpine, Haas, Racing Bulls, Williams a Kick Sauber.
Na události budou přítomní všech 20 jezdců a 10 šéfů týmů, kteří se podělí o své názory. Kromě toho se diváci mohou těšit na rozhovory s klíčovými osobnostmi sportu, speciálními hosty, moderátory a špičkovou zábavu.
Zahajovací akce F1 2025 se uskuteční v londýnské O2 Aréně dnes, 18. února, přičemž dvouhodinová show odstartuje ve 2000 GMT.
Večer 75. výročí Formule 1 bude v londýnské O2 Aréně plný zábavy a hvězdných vystoupení. Komik a herec Jack Whitehall bude provázet celým programem, který zahrnuje vystoupení americké country senzace Kanea Browna, multiplatinového umělce MGK, skladatele Briana Tylera a britskou kapelu Take That.
Tento nezapomenutelný večer oslaví všech 10 týmů F1 a 20 jezdců, kteří se připojí k oslavám. Během večera se k Whitehallovi připojí také známé tváře z F1 TV Laura Winter, Ariana Bravo a Lawrence Barretto.
Oslavy 75. výročí Formule 1 v již zmíněné londýnské O2 Aréně budou k dispozici nejen pro 15 000 fanoušků v aréně, ale i pro diváky po celém světě.
Událost bude vysílána živě televizními stanicemi F1 a také zdarma streamována na oficiálních sociálních kanálech Formule 1, včetně YouTube.
Video: All 20 Drivers. All 10 Teams. UNVEILED. | F1 75 Live at The O2 | @Formula1
Fanoušci se mohou těšit na nezapomenutelnou podívanou zblízka a mohou se připojit k oslavám bez ohledu na to, kde se nacházejí.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.