Ferrari zažilo v Německu podařenou kvalifikaci, závod už tak dobrý nebyl. Charles Leclerc je s předvedeným pokrokem spokojený, uznává však, že jeho tým čeká ještě spousta práce.
Ferrari přivezlo na minulý závod do Německa hned několik nových dílů. Jednalo se sice o menší vylepšení i tak byl ale vidět posun vpřed, což svými výkony potvrzoval Charles Leclerc. Monačan zářil zejména v sobotní kvalifikaci, kde skončil čtvrtý, třebaže chladné podmínky neměly jeho vozu vyhovovat.
„Bylo chladno, nečekali jsme, že to půjde takhle dobře. Jasně, radši bych skončil výš, ale nebylo to špatné, auto se ovládalo celkem pohodlně, což je dobrým znamením," uvažuje Leclerc, který v nedělním závodě nedokázal obhájit čtvrtou pozici ze soboty, načež skončil sedmý.
Nevyšel mu zejména první stint, ve kterém se oproti svým soupeřům viditelně trápil s pneumatikami. Pilot Scuderie připomínal v této fázi závodu spíše špunt, situace se zlepšila až po přezutí na střední sadu. „Musíme pochopit, proč se nám během prvního stintu pneumatiky tak moc drolily, druhý a třetí stint byl lepší, ale ten první nás výrazně poznamenal."
S novými díly je Leclerc spokojený. „Nebylo to významné vylepšení, ale všechno fungovalo dobře, jde o pozitivní signál a dobrý krok kupředu, musíme jít po malých krůčcích," vzkazuje.
Ferrari se už každopádně soustředí zejména na příští ročník. Ten letošní skončí pro Scuderii tak či tak fiaskem. Binottova parta přitom nebude bojovat o mistrovský titul ani za rok. Tedy nejspíš. Největší naděje vkládají Italové do revolučního ročníku 2022.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.