Ferrari zažilo v Německu podařenou kvalifikaci, závod už tak dobrý nebyl. Charles Leclerc je s předvedeným pokrokem spokojený, uznává však, že jeho tým čeká ještě spousta práce.
Ferrari přivezlo na minulý závod do Německa hned několik nových dílů. Jednalo se sice o menší vylepšení i tak byl ale vidět posun vpřed, což svými výkony potvrzoval Charles Leclerc. Monačan zářil zejména v sobotní kvalifikaci, kde skončil čtvrtý, třebaže chladné podmínky neměly jeho vozu vyhovovat.
„Bylo chladno, nečekali jsme, že to půjde takhle dobře. Jasně, radši bych skončil výš, ale nebylo to špatné, auto se ovládalo celkem pohodlně, což je dobrým znamením," uvažuje Leclerc, který v nedělním závodě nedokázal obhájit čtvrtou pozici ze soboty, načež skončil sedmý.
Nevyšel mu zejména první stint, ve kterém se oproti svým soupeřům viditelně trápil s pneumatikami. Pilot Scuderie připomínal v této fázi závodu spíše špunt, situace se zlepšila až po přezutí na střední sadu. „Musíme pochopit, proč se nám během prvního stintu pneumatiky tak moc drolily, druhý a třetí stint byl lepší, ale ten první nás výrazně poznamenal."
S novými díly je Leclerc spokojený. „Nebylo to významné vylepšení, ale všechno fungovalo dobře, jde o pozitivní signál a dobrý krok kupředu, musíme jít po malých krůčcích," vzkazuje.
Ferrari se už každopádně soustředí zejména na příští ročník. Ten letošní skončí pro Scuderii tak či tak fiaskem. Binottova parta přitom nebude bojovat o mistrovský titul ani za rok. Tedy nejspíš. Největší naděje vkládají Italové do revolučního ročníku 2022.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.