Ferrari zažilo v Německu podařenou kvalifikaci, závod už tak dobrý nebyl. Charles Leclerc je s předvedeným pokrokem spokojený, uznává však, že jeho tým čeká ještě spousta práce.
Ferrari přivezlo na minulý závod do Německa hned několik nových dílů. Jednalo se sice o menší vylepšení i tak byl ale vidět posun vpřed, což svými výkony potvrzoval Charles Leclerc. Monačan zářil zejména v sobotní kvalifikaci, kde skončil čtvrtý, třebaže chladné podmínky neměly jeho vozu vyhovovat.
„Bylo chladno, nečekali jsme, že to půjde takhle dobře. Jasně, radši bych skončil výš, ale nebylo to špatné, auto se ovládalo celkem pohodlně, což je dobrým znamením," uvažuje Leclerc, který v nedělním závodě nedokázal obhájit čtvrtou pozici ze soboty, načež skončil sedmý.
Nevyšel mu zejména první stint, ve kterém se oproti svým soupeřům viditelně trápil s pneumatikami. Pilot Scuderie připomínal v této fázi závodu spíše špunt, situace se zlepšila až po přezutí na střední sadu. „Musíme pochopit, proč se nám během prvního stintu pneumatiky tak moc drolily, druhý a třetí stint byl lepší, ale ten první nás výrazně poznamenal."
S novými díly je Leclerc spokojený. „Nebylo to významné vylepšení, ale všechno fungovalo dobře, jde o pozitivní signál a dobrý krok kupředu, musíme jít po malých krůčcích," vzkazuje.
Ferrari se už každopádně soustředí zejména na příští ročník. Ten letošní skončí pro Scuderii tak či tak fiaskem. Binottova parta přitom nebude bojovat o mistrovský titul ani za rok. Tedy nejspíš. Největší naděje vkládají Italové do revolučního ročníku 2022.
Alain Prost přiznal, že významně pomohl Oscaru Piastrimu na začátku jeho kariéry. Nyní ho podporuje v souboji o titul v roce 2025 proti týmovému kolegovi Landu Norrisovi.
Fernando Alonso přiznal, že celý tým Aston Martin se učí od Adriana Neweyho, který přináší širší pohled na to, jak by měl tým fungovat. Podle něj nejde jen o techniku, ale o komplexní přístup k práci celé organizace.
Šampion Super Formule Sho Tsuboi a rezervní jezdec Haasu Ryo Hirakawa otestují vůz VF-23 během testu TPC na okruhu Fuji. Pro oba Japonce půjde o cennou příležitost ukázat se v technice F1 na domácí trati.
Na Festivalu rychlosti v Goodwoodu došlo k neobvyklé nehodě ikonického vozu, se kterým Sebastian Vettel získal titul mistra světa. Incident se obešel bez zranění.
Aston Martin spustil v červnu 2025 vlastní jezdeckou akademii. Cílem programu je vychovávat nové talenty pro budoucnost motorsportu, včetně Formule 1.
McLaren zatím nepolevuje a směřuje k snadnému obhájení titulu v Poháru konstruktérů. Tato sezona se rýsuje jako jedna z nejpřevratnějších a nejdominantnějších kapitol v historii F1.
Toto Wolff přiznává, že ne vždy souhlasil se stylem vedení FIA pod Mohammedem Ben Sulayemem. Uznává však, že jeho pevný postoj přinesl sportu určité výhody.
Odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu zasáhlo svět Formule 1 jako blesk z čistého nebe. Po letech úspěchů a dominance tak tým náhle ztrácí jednu ze svých klíčových postav.
Lewis Hamilton nedávno provedl zásadní změnu, která mu má pomoci lépe se adaptovat v novém týmu Ferrari. Tento krok je součástí jeho snahy urychlit proces zapracování a dosáhnout co nejrychlejšího zlepšení ve výkonech během sezóny.
Lewis Hamilton zhodnotil velký balíček vylepšení Ferrari v Rakousku jako krok vpřed, ale nikoli zásadní průlom. Podle něj Scuderia stále ztrácí na nejlepší týmy, zejména v závodním tempu.
Odchod Christiana Hornera z Red Bullu překvapil jak fanoušky, tak celý paddock. Brzy se však objevily teorie, že za jeho náhlým koncem stojí vnitřní napětí uvnitř týmu.
Při jízdě s Ferrari F2008 na Goodwoodu si Felipe Massa neodpustil vtipnou poznámku o svém ztraceném titulu z roku 2008. I po letech tak připomněl kontroverzní finále sezony, které mu uniklo v posledních vteřinách závodu.